Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از شکست سنگین و تلخ برابر پرسپولیس حالا ذوبی ها در فولادشهر جدالی حیثیتی و سرنوشت ساز با نساجی پیش رو خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ذوب آهن اصفهان در ادامه فراز و نشیب های این فصل با سه گل به پرسپولیس باخت تا علیرضا منصوریان که در آخرین نشست خود با هیات مدیره باشگاه وعده کسب امتیازات مد نظر را داده بود بیشتر از همیشه تحت فشار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ذوب آهن که بنا به وعده خود باید تا پایان نیم فصل (در ۵ بازی) حداقل ده امتیاز به اندوخته های خود واریز می کرد حالا با گذشت سه بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده و در دو بازی باقی مانده باید شش امتیاز را کسب کند.

اولین فینال منصوریان مقابل تیم شهرخسته خواهد بود، جایی که رضا مهاجری روی نیمکت رهبری نساجی نشسته و همین اتفاق می تواند نقطه اتکای منصوریان برای عبور از سد اول برای ماندن در فولادشهر محسوب شود. در هفت تقابل قبلی این دو مربی در تاریخ لیگ برتر آمار به سود منصوریان است چون ۵ پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه آنها ثبت شده تا همه چیز حکایت از برتری کامل سرمربی ذوبی ها داشته باشد.

اما شاید تلخ ترین باخت تمام دوران مربیگری منصوریان در همان بازی معروف استقلال با پدیده در تهران و مقابل بیش از ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار حاضر در آزادی باشد، روزی که منصوریان از هدایت تیم محبوبش آن هم با فشار مضاعف تماشاگر و شعارهایی که انتظارش نمی رفت، استعفا داد تا تلخ ترین لحظات زندگی فوتبالی خود را تجربه کند. با گذشت چند سال از آن شب تلخ یک بار دیگر به نظر می رسد شیشه عمر منصوریان در نیمکت ذوب آهن به دست تقابل با مهاجری و نساجی است چون با نتیجه ای غیر از برد برای میزبان اصفهانی مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آینده منصوریان باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا منصوریان استقلال پرسپولیس علیرضا منصوریان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم دیشبه (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا میزبان بولونیا بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها برای تیمش به زمین رفت و موفق به زدن گل شد تا تعداد گل‌هایش برای جالوروسی به عدد 3 برسد.

آزمون پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عالی بازی کردیم، نتیجه چیزی نبود که می‌خواستیم ولی ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. زنده‌باد رم!»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898488

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم