Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@18:43:43 GMT

قرارداد استراماچونی با استقلال لغو شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۵۲۷

قرارداد استراماچونی با استقلال لغو شد!

سرمربی ایتالیایی قرارداد خود را با تیم استقلال لغو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از موندو کالچو، آندره آ استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

استراماچونی با تشکر از هواداران تیم استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با کسب نتایج خوب هم‌چنان به پیش‌روی خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی مدت‌ها در ایران از پرداخت نشدن حقوق خود ابراز ناراحتی کرده بود و به همین خاطر همراه با دستیاران خود تصمیم به فسخ قرارداد با استقلال گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف تصور عمده هواداران پرسپولیس که نگاه مثبتی به اوسمار ویرا و استخدام او نداشتند، این سرمربی برزیلی توانسته نتایج خوبی را با پرسپولیس در نیم فصل دوم کسب کند و این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی در کنار استقلال قرار بدهد.

نمایش تهاجمی و نتایج درخشان ویرا با پرسپولیس موجی از تمجید و طرفداری هواداران پرسپولیس نسبت به او را برانگیخته و باعث شده تا حتی بسیاری برای فصل آینده نیز روی او حساب باز کنند.

در این بین رضا درویش که با وجود انتقاد هواداران پرسپولیس، اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، همچنان اعتماد ویژه‌ای به سرمربی برزیلی دارد و حتی می‌گوید که مذاکرات برای حفظ او را آغاز کرده است.

او درباره نشستی که در روزهای گذشته با اوسمار داشت، می‌گوید: پیرامون ادامه همکاری با ایشان صحبت کردیم. درباره روند بازی‌های تیم هم صحبت کردند که برنامه‌هایشان تا پایان فصل چیست. ضمن اینکه گفتیم برای فصل آینده هم برنامه‌شان را بدهند.

البته بسیاری از ناظران حوزه خبری پرسپولیس تصور می‌کنند که شاید تمدید یا عدم تمدید قرارداد اوسمار بستگی شدید به نتایج او در لیگ برتر و جام حذفی دارد و حتی شاید یک قهرمانی او را در تیم نگه دارد.

دیگر خبرها

  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!