Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@02:10:23 GMT

قابلیت جدیدی به واتس‌اپ اندرویدی‌ها آمد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۵۵۳

قابلیت جدیدی به واتس‌اپ اندرویدی‌ها آمد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فیس بوک به عنوان شرکت توسعه دهنده و مالک اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های اندرویدی از این پس قادر خواهند بود از قابلیت جدیدی تحت عنوان " پشت خط انتظار" به هنگام تماس‌های صوتی بر روی این پلتفرم بهره مند شوند که به آنها اجازه می‌دهد تا بجای شنیدن صدای بوق اشغال هنگامی که به کسی زنگ می‌زنند و فرد دیگری نیز به طور هم زمان با آنها تماس می‌گیرد، از تماس آن نفر سوم باخبر و مطلع شوند تا بتوانند به آن پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این قابلیت و امکان جدید به جدیدترین آپدیت و نسخه به روزرسانی شده واتس‌اپ اضافه شده است تا از عدم اطلاع کاربران از تماس افراد با آنها جلوگیری به عمل بیاورد و همچون خط‌های مخابراتی، فرد را در پشت خط انتظار نگه دارد تا در صورت تمایل، به تماس آنها پاسخ دهند.

از دیگر قابلیت‌های جدیدی که به نسخه آپدیت جدید واتس‌اپ اضافه شده است، می‌توان به امکان مدیریت اضافه شدن به گروههای واتس‌اپی و اسکنر اثرانگشت برای قفل و باز کردن اکانت کاربران در این اپلیکیشن اشاره کرد.

کاربران و علاقمندان در صورت تمایل به بهره مندی از جدیدترین قابلیت‌های واتس‌اپ می‌توانند به پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور مراجعه کرده و نسخه آپدیت شده آن را دریافت و نصب کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیس بوک پیام رسان واتس آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمد مهدی اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی-ایرانی را داشتیم که یک مطالبه چندساله بود.

وی افزود: ویژگی این سند، قابلیت اجرایی شدن آن است؛ ما اسنادی را می نویسیم که از همان زمان تصویب، قابلیت اجرا داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان
  • اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی