Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه هنر ــ نشست بهره‌مندی نویسندگان و تصویرسازان حوزه کودک از منابع دینی با هدف اثربخشی تولیدات قرآنی برای کودکان برگزار می‌شود. به گزارش ایکنا؛ نشست بهره‌مندی نویسندگان و تصویرسازان حوزه کودک از منابع دینی، از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از این نشست که در آن حجت‌الاسلام غلام‌علی حیدری ابهری، پریسا شاد قزوینی و فرزانه زنبقی حضور دارند، اثربخشی تولیدات قرآنی برای کودکان عنوان شده است.
این نشست قرار است شنبه ۲۳ آذرماه، از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات واقع در خیابان، ولی عصر (عج)، خیابان دمشق، ساختمان شماره ۹ برگزار شود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی