Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:17:51 GMT

اعتراف بزرگ «رونالدو»

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۷۲۵

اعتراف بزرگ «رونالدو»

به گزارش خبرگزاری مهر، کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس، ۱۸ ماه پس از ترک رئال مادرید متوجه شده که ترک تیم مادریدی اشتباه بوده است. او از پرس رئیس باشگاه رئال خواسته بود دستمزدش را زیاد کند و وقتی با مخالفت رئیس باشگاه مواجه شده بود تصمیم به جدایی از تیم گرفت.

طبق ادعای روزنامه آ.ب.ث ستاره پرتغالی در گفتگو با برخی از هم‌تیمی‌های سابقش اعتراف کرده که ترک رئال مادرید اشتباه بوده و او نباید در سال ۲۰۱۸ به یوونتوس می‌رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در این فصل مورد حمله شدید منتقدان قرار گرفته است و دلیلش عملکرد پرنوسان او بوده است. این ستاره در ۱۲ بازی برای یووه ۷ گل زده و از این تعداد ۳ گل از روی نقطه پنالتی زده شده است. همچنین خود رونالدو متوجه شده یوونتوس و سری آ وقتی صحبت از رقابت برای رسیدن به توپ طلا باشد، اعتباری به اندازه رئال مادرید و لالیگا ندارند.

حالا ستاره پرتغالی نه در گفتگوهای رسانه‌ای، بلکه در مکالمات شخصی به دوستان اعلام کرده که به خاطر تصمیمش، خودش را سرزنش می‌کند. او هرگز چنین احساسی را در مقابل انظار عمومی حتی بروز هم نداده است، اما در واقعیت دلتنگ دورانی است که در لالیگا با مسی رقابت داشت و توانست با رئال مادرید به موفقیت و همچنین توپ طلا برسد.

در ماه فوریه رونالدو ۳۵ ساله می‎شود و حالا متوجه شده که به آخرین سال‌های دوران بازی کردنش رسیده است.

کد خبر 4792180

منبع: مهر

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال یوونتوس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال تراکتور فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند!

به نقل از ورزش سه این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

به گزارش‌ رسانه‌های آرژانتینی یک خودرو، تابلویی را در مقابل محلی که این مرد 36 ساله معمولاً در آن زندگی می‌کند، خطاب به خانواده دی ماریا گذاشته است. روی این تابلو پیامی نوشته شده که حتی ماکسیمیلیانو پولارو، فرماندار روزاریو، نمی‌تواند امنیت آن‌ها را در صورت بازگشت به این شهر تضمین کند.

روی این تابلو این پیام نوشته شده است: "به پسرت آنخل بگو به روزاریو برنگردد، چون ما یکی از اعضای خانواده را خواهیم کشت. حتی پولارو هم قرار نیست شما را نجات دهد. ما یادداشت‌های کاغذی نمی‌گذاریم، ما فقط گلوله‌ها و افراد کشته‌شده را به‌جا می‌گذاریم."

روزاریو، یکی از بزرگترین قطب‌های کشاورزی جهان، شاهد افزایش شدید خشونت از سوی گروه‌های قاچاق مواد مخدر بوده است. این شهر بندری به گفته کارشناسان اخیرا به یک محل مناسب برای توزیع موادمخدر تبدیل شده است.

دی ماریا در سال 2007 پس از انجام 36 بازی برای روزاریو سنترال، باشگاه دوران کودکی خود را ترک کرد و سپس با بنفیکا امضا کرد. او طی 3 سال 125 بازی برای این باشگاه پرتغالی انجام داد. او سپس پرتغال را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. سپس این ستاره آرژانتینی به منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس رفت و سپس به بنفیکا بازگشت.

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، نیز سال گذشته در نامه‌ای پس از حمله افراد مسلح ناشناس به سوپرمارکت متعلق به خانواده همسرش، تهدید شده بود. در ماه مارس، مردی ناشناس سوار بر موتور و به کرکره‌های فلزی روی پنجره‌ها و درب ورودی این مغازه شلیک کرد. گزارش شده بود که 14 تیر به این مغازه شلیک شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888244

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند