Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن در سخنانی ضمن هشدار به عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در صورت ادامه محاصره و حمله به یمن، تاکید کرد که نیروهای یمنی در حال حاضر در آمادگی بسیار بالایی به سر می برند و همه اقدامات لازم را برای انجام حمله استراتژیک گسترده که دشمن را فلج کند انجام داده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، العاطفی روز شنبه با روزنامه یمنی «المسیره» گفت وگو کرد که متن کامل آن امروز یکشنبه در تارنمای این شبکه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروهای یمنی در حال حاضر بسیار آماده تر از مرحله قبل که «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن ابتکار عمل صلح را به دشمن ارائه داد، هستند.

المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن ۲۹ شهریور از طرح ابتکار عملی برای توقف دو جانبه درگیری ها خبر داده بود. این ابتکار عمل مبتنی بر توقف حملات هوایی به خاک عربستان در مقابل توقف تجاوزگری سعودی ها به یمن بود.

العاطفی با بیان اینکه ابتکار عمل در حملات هجومی در دست ماست نه آنها (ائتلاف سعودی) تاکید کرد: تهدید ما علیه امارات همچنان برقرار است و ما از نزدیک همه توطئه‌های این کشور را زیر نظر داریم.

وی افزود: ائتلاف متجاوز به یمن درباره مسئله صلح صادق نیست و اگر به محاصره و تجاوز ادامه دهد ما نیز سکوت نمی کنیم.

العاطفی افزود: به نفع دشمن است که بندهای ابتکار عمل را بپذیرد و اگر از این فرصت استفاده نکند به شدت پشیمان می شود.

وزیر دفاع یمن ادامه داد: نیروهای مسلح یمن همه اقدامات لازم را برای انجام یک حمله استراتژیک گسترده که دشمن را فلج کند انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: ما به توان تسلیحاتی جدید و پیشرفته دست یافته ایم؛ چیزی که قلب یمنی ها را آرام و در دل دشمن رعب ایجاد می کند.

این مقام یمنی هشدار داد: روزی فرا خواهد رسید که حریم هوایی یمن را به روی جنگنده های دشمن ممنوع اعلام کنیم.

العاطفی همچنین فاش کرد که صنعا به زودی از سلاحی رونمایی می کند به تازگی چند جنگنده را سرنگون کرده است.

در همین راستا، وزیر دفاع یمن با تاکید بر اینکه اسرائیل از همان روز اول تاکنون در تجاوز به کشور ما شرکت داشته، هشدار داد که بی شک از این رژیم انتقام خواهند گرفت.

العاطفی ضمن تاکید بر اینکه نیروهای یمنی بانک اطلاعاتی کاملی از مراکز  زمینی و دریایی اسرائیل در اختیار دارند، تصریح کرد اگر رهبران کشور تصمیم حمله بدهد، ثانیه ای در هدف قرار دادن مراکز اسرائیل تردید نمی کنیم.

این مقام یمنی درباره توان نظامی نیروهای یمنی نیز گفت: صنایع نظامی یمن با مرور زمان به مرحله خیره کننده و شگفت انگیزی رسیده و سطح نظامی این نیروها قابل قیاس حتی با کشورهایی نیست که ده ها سال در این زمینه از ما زودتر شروع کردند.

وی همچنین گفت نیروی دریایی یمن در عالی ترین سطح آمادگی قرار دارد و دارای تسلیحاتی است که برتری این نیروها در جنوب دریای سرخ و سراسر منطقه را به خوبی نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عربستان قلب وزیر دفاع یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است

وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست مطبوعاتی با همتای پاکستانی خود گفت: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در نوار غزه نادیده گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی امروز سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی با همتای پاکستانی خود گفت: تلاش‌های انجام‌شده برای آتش‌بس در نوار غزه کافی نیست، باید به ورود کمک‌های بشردوستانه سرعت ببخشیم.

وزیر خارجه عربستان سعودی افزود: جهان در حالی با کشته شدن هفت نفر از نیروهای امدادرسان در غزه دست به تحرک زده که کشتار بیش از 33 هزار انسان را تاکنون نادیده گرفته است.

فیصل بن فرحان در ادامه گفت: ما خواهان آتش‌بس فوری در غزه هستیم، ما مخالف نزاع بیشتر در منطقه هستیم.

وزیر خارجه عربستان سعودی اظهار داشت: مرگ ساکنان غزه به‌سبب گرسنگی تأکید می‌کند که نظام بین‌المللی کاملاً در خصوص تعامل با اوضاع نوار غزه شکست خورده است.

وزیر خارجه پاکستان نیز در این کنفرانس مطبوعاتی به‌نوبه خود گفت: باید برای تضمین آتش‌بس غیرمشروط در غزه دست به تحرک بزنیم.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد صد و نود و سومین روز خود شده است و ارتش رژیم صهیونیستی جنایات خود علیه مردم این منطقه را همچنان ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد: تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 33 هزار و 843 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 575 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 46 نفر شهید و 110 نفر دیگر هم مجروح شدند.

روز 193 طوفان‌الاقصی| تشدید حملات به رفحصهیونیست‌ها 3هزار فلسطینی را از غزه ربودند

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می‌کنیم اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور