Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید غمخوار ضمن اعلام خبر فوق افزود: این پروژه در راستای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و تاکیدات مدیریت شهری بر دو مقوله پیاده محوری و بهسازی مسیرهای دوچرخه سواری آغاز شده است و طی آن مسیرهای پیاده رو و مسیرهای ویژه دوچرخه در هر دو ضلع شمالی و جنوبی خیابان کریمخان (حد فاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفتم تیر) بهسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، فاز نخست پروژه شامل ضلع جنوبی خیابان کریمخان بوده و در حال حاضر عملیات عمرانی شامل زیرسازی و احداث مسیر دوچرخه در بخش حد فاصل خیابان شهید استاد نجات الهی تا خیابان شهید قرنی ادامه دارد.

کد خبر 4792519

منبع: مهر

کلیدواژه: میدان ولی عصر پیاده روی شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا شهر تهران قوه قضاییه معلولان اغتشاشات ایران وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی دستگیری سارق آتش نشانی سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین از پنجشنبه

فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.
همچنین فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین از پنجشنبه
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • بازسازی آثار هنری باغ موزه مینیاتور
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی