Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:19:30 GMT

برتری ترابزون اسپور با حسینی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۸۶۱

برتری ترابزون اسپور با حسینی

ترابزون اسپور در حضور تعویضی مدافع ایرانی خود مقابل آنتالیا اسپور به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷ امروز به مصاف آنتالیا اسپور رده شانزدهمی رفت.

 

ترابزون اسپور که طی سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه دو پیروزی متوالی و یک تساوی داشت، امروز هم موفق به کسب این روند موفقیت‌آمیز شد و توانست به برتری ۳ بر یک مقابل آنتالیا اسپور دست یابد تا ۲۶ امتیازی شود و به رده دوم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید مجید حسینی، مدافع- هافبک ایرانی ترابزون اسپور که در پنج مسابقه اخیرشان در ترکیب قرار گرفته بود، در بازی امروز برابر آنتالیا اسپور از دقیقه ۸۱ به‌عنوان سومین تعویضی تیمش وارد زمین شد.

ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد

سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیئت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عصر امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت _ محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

در متن حکم آمده است که:

جناب آقای سیدمحمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیأت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

کد خبر 746700

دیگر خبرها

  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • قیمت لیر ترکیه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است