Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@15:16:38 GMT

واکنش زرینچه به سرمربیگری موقت استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۹۱۶

واکنش زرینچه به سرمربیگری موقت استقلال

جواد زرینچه در خصوص خداحافظی آندره استراماچونی از سرمربیگری استقلال گفت: متاسفانه حالا که شرایط استقلال خوب بود و نتایج قابل قبولی هم کسب می کردیم برخی مشکلات باعث شد تا اتفاقات بدی در استقلال رخ دهد. آندره استراماچونی با صدور بیانیه ای با آبی پوشان خداحافظی کرد و از حمایت هواداران استقلال به شدت تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرینچه در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شما سرمربی موقت استقلال شده اید، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و نمی دانم چرا برخی رسانه ها این موضوع را مطرح کرده‌اند. من سرپرست تیم هستم و فردا هم وظیفه سرپرستی را انجام می دهم و هرگز سرمربی استقلال در این برهه نخواهم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که شما قرار بود امشب تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کرده و در جلسه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان شرکت کنید گفت: با شرایطی که به وجود آمد اگر من هم می رفتم دیگر کسی نبود بالای سر تیم باشد. بنابراین در تهران و کنار بازیکنان خواهم ماند تا فردا بازی خود برابر پیکان را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این مشکل زودتر حل شود تا باز هم  استقلال به شرایط خوبی که داشت بازگردد.

256 251

کد خبر 1329139

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جواد زرینچه باشگاه استقلال آندره استراماچونی باشگاه استقلال لایحه بودجه بودجه 99 انتخابات مجلس یازدهم آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا بارش برف باران بودجه باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد

 مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که به دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد ادینهو به تراکتور عجیب شد!؟ یحیی انتقام کالدرون را از تراکتور گرفت/ پرسپولیس فاتح "جنگ" آزادی!

دیگر خبرها

  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!