Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:46:28 GMT

حاشیه‌ سازان را رسوا می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۹۳۰

حاشیه‌ سازان را رسوا می‌کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر ارتباطات و رسانه تراکتور گفت: برخی‌ها در آستانه بازی با ماشین سازی شایعه تغییر مدیرعامل تراکتور را راه انداخته‌اند که این افراد شناسایی شدند و حاشیه‌ سازان را در صورت تکرار اشتباهاتشان، رسوا می‌کنیم.

وحید خوش زرع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تراکتور در آستانه‌ی بازی با ماشین سازی به آرامش رسیده‌ و بازیکنان و کادرفنی برای جبران نتایج ضعیف هم قسم شده‌اند؛ اما عده‌ای می‌خواهند از آب گل آلود برای منافع شخصی ماهی بگیرند و جنگ روانی شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌دانیم این افراد چه کسانی هستند و از چه طریقی اخبار دروغین را به رسانه‌ها و فضای مجازی منتقل کردند، پرشورها مطمئن باشند که برهم زنندگان آرامش تراکتور را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، از ظهر امروز خبر تغییرات در رأس مدیریت باشگاه تراکتور به گوش می‌رسید که از سوی عوامل باشگاه تراکتور تکذیب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال تراكتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس خواستار جدایی از تراکتور شد

سرمربی اسپانیایی تراکتور خواستار جدایی از این تیم شده است.

به گزارش ایسنا، پس از شکست سنگین تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال و شعار برخی هواداران علیه خمس، زمزمه‌های جدایی این سرمربی از جمع تراکتوری‌ها مطرح شد و حتی بحث حضور گزینه‌هایی همچون یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین وی در نیمکت تراکتور به میان آمد.

با این حال پس از برگزاری جلسه سه جانبه بین هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری‌زاده و پاکو خمس، مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کردند همکاری این مربی با تراکتور حداقل تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند

اما پیگیری های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد حالا خود خمس خواستار جدایی از تراکتور شده است. با این اوصاف باید دید که واکنش مدیران باشگاه تراکتور در قبال چنین درخواستی چه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • یحیی گل‌محمدی گران‌ترین مربی لیگ می‌شود؟ | بمب پرشورها در آستانه انفجار
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • خمس خواستار جدایی از تراکتور شد
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند