Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@03:14:58 GMT

آیت الله مصباح یزدی کاندیدای خبرگان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۹۷۰

آیت الله مصباح یزدی کاندیدای خبرگان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: آیت الله مصباح یزدی بنا به دعوت علما، طلاب، دانشجویان و مردم مشهد، فردا از این حوزه انتخابیه کاندیدای مجلس خبرگان خواهد شد.

علامه مصباح یزدی در دوره های قبل، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی کاندیدای خبرگان نماینده مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بانو یزدی در ارتفاعات دره گاهان تفت

سید قاسم گلشن رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: بعدازظهرامروز ساعت ۱۶:۲۵ در پی تماس تلفنی اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مصدوم شدن یک بانو ۲۷ ساله در ارتفاعات دره گاهان بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام شد. 

وی  گفت: نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه و فرد حادثه دیده که از ناحیه پا مصدوم شده بود اقدامات اولیه امدادی را انجام و با استفاده از تجهیزات کوهستان و بسکت وی را به پایین کوه منتقل و جهت سیر ادامه درمان به خانواده وی تحویل داده شد.

وی در پایان با بیان اینکه این حادثه ساعت۱۸:۳۵ به پایان رسید، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط منطقه کوهستانی تفت و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روز‌ها رخ می‌دهد، ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم، ضمن این که شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره ندای امداد ۱۱۲ ارتباط برقرار کنند تا در صورت لزوم، نیرو‌های امدادی در حداقل زمان به محل اعزام و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نجات بانو یزدی در ارتفاعات دره گاهان تفت
  • چرا ایران می‌بایست علناً به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد؟
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ ها
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ها
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد