Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@07:30:52 GMT

کشف 27 سکه قدیمی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۱۰۰

کشف 27 سکه قدیمی در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی سرایان از کشف ۲۷ سکه قدیمی در بازرسی از خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ علی وطن دوست، امروز یکشنبه ۱۷ آذر گفت: ماموران انتظامی بخش سه قلعه شهرستان سرایان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی بیرجند به سه قلعه به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۷ سکه قدیمی و ۶ کیلوگرم تریاک را کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سرایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: با دعوت از کارشناسان میراث فرهنگی اصالت و قدمت سکه‌ها تایید شد و ارزش ریالی آن‌ها در دست بررسی است.

لینک کوتاه: asriran.com/002wku

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان جنوبی سکه قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با فرمانده قرارگاه پشتیبانی استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل اتباع، فرمانده قرارگاه انتظامی استان، مسئول حراست و سایرهمکاران ذیربط تشکیل گردید درخصوص نحوه اعزام مامورین بدرقه و همچنین رعایت موارد امنیتی درطول اعزام به مبادی مرزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

ابراهیم اصلانی برحفظ حرمت و رعایت حقوق انسانی اتباع غیرمجاز تاکید نمود و گفت ضمن رعایت اصول حفاظتی و امنیتی، مامورین بدرقه ملزم به رعایت آداب و برخورد اسلامی و انسانی با اتباع غیرمجاز می باشند. 

نودهی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اداره کل اتباع گفت حفظ امنیت مامورین با رعایت موازین اخلاقی و انسانی دربرخورد با اتباع غیرمجاز از خطوط قرمز ما بوده و همکاران نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را در اعزام امن اتباع غیرمجاز به مرز انجام خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان