Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو ۲۰ و ۲۱ آذرماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، گردهمایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو 20 و 21 آذرماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این رابطه به خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های جزیره کیش برگزاری رویداد‌های ملی، بین‌المللی و فعالیت در زمینه برندینگ است.

حضور ظریف در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو اکواردبیل|دولت بسته‌های سرمایه‌گذاری را در سایت کشورهای عضو اکو معرفی کندحضور نمایندگان کشورهای عضو اکو در اردبیل به روایت تصویر

 مجید ملانوروزی اظهار کرد: گردهمایی‌های نظیر برگزاری گردهمایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو در جزیره کیش به ایجاد حوزه‌های مختلف گردشگری کمک می‌کند.

بیان کرد: میزبانی از نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های گردشگری می‌تواند به توسعه این صنعت و گسترش میراث ملموس و غیرملموس در منطقه بیانجامد.

ملانوری افزود: مجموعه فعالیت‌هایی در حوزه گردشگری سلامت با ایجاد پرواز مستقیم افغانستان آغاز شده است.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و اکو در اردیبهشت ماه ابراز داشت: سیاست کلی منطقه آزاد کیش بر برون‌سپاری پروژه‌ها به منظور دستیابی به بهترین نتایج تاکید دارد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در این گردهمایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری جزیره کیش معرفی خواهد شد.

ملانوری اظهار کرد: پرواز آلماتیگرگانکیش با همکاری کیش‌ایر و قزاقستان‌ایر در حال راه‌اندازی است و بانک ملت نیز قرارداد 6 هزار مسافر را با اربیل منعقد کرده است.

 مجری این گردهمایی  نیز گفت: شرکت دکوپاژ اولین‌بار در سال95 نسخه‌ی ایرانی اولین نمایشگاه دنیا در حوزه گردشگری  را که در فرانسه برگزار می‌شود با نزدیک شدن به استاندارهای لازم برگزار کرد.

علی رجب‌زاده افزود: این گردهمایی تخصصی صنفی با حضور مدعوین سه سازمان اکو، گردشگری و میراث‌فرهنگی برگزار خواهد شد و بعد نشست‌های پاویونی و بدون استفاده از سازه، با حضور مهمانان اکو، سفیران، مدیران کل استان‌ها در میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاران آنها، و سرمایه‌گذاران کیش به محتواسازی، تعامل‌گرایی و مبادله افکار خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: درآمد گردشگری در زمان تحریم که درآمد نفتی کاهش یافته بسیار حائز اهمیت است و می‌توان با جذب گردشگران خارجی نسبت به جایگزین سازی اقدام کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این گردهمایی  20 و 21 آذرماه در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7558/ ع

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

باستین تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6087529

دیگر خبرها

  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد