Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر آگاهی و بینش سیاسی و اجتماعی را از مؤلفه‌های دانشجوی بیدار برشمرد.

عبدالرسول مستأجران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شاهین‌شهر با بیان اینکه  16 آذر نماد بینش سیاسی و بیداری دانشجویان در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: «دانشجویان به‌عنوان قشر بیدار و همیشه در صحنه باید با ارتقای بینش سیاسی و اجتماعی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره نگاه ویژه‌ای به دانشجویان داشتند و تأکید فرمودند که دانشجویان باید بر روی ریزترین پدیده‌های سیاسی فکر و تحلیل کنند.»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تأکید کرد: «دانشجویان باید ابتکار عمل را در همه حوزه‌های تخصصی به دست آورند و در راستای خودکفایی و اقتدار علمی و پژوهشی گام بردارند.»

مستأجران اضافه کرد: «استفاده از ظرفیت مطلوب مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر فرصت مغتنمی برای تبدیل ایده دانشجویان به محصول است و دانشجویان باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کنند.»

وی درباره برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو عنوان کرد: «با هدف ارتقای بینش سیاسی و اجتماعی دانشجویان مراسم سخنرانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی همراه با پرسش و پاسخ دانشجویی انجام شد.»

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بیان کرد: «به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو فیلم سینمایی «چشم و گوش بسته» در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه اکران شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.»

مستأجران اضافه کرد: «برگزاری نمایشگاه دانشجویی عکس «مکث زمان» توسط حمیدی‌راد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در تالار نگارستان شهرداری شاهین‌شهر از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی بوده است.»

وی مطرح کرد: «نمایشگاه موبایل‌گرافی و نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی برپا شده و بازدید اعضای بسیج دانشجویی و کانون دانشجویی هلال‌احمر از سرای سالمندان نیک‌نامان نیز انجام شد.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند

مهران محسنی سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسوول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسوول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد