Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصویب هیئت وزیران، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای به منظور مدیریت منابع آب در برخی از مناطق استان اصفهان، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در جلسه عصر یکشنبه هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، مقرر شد از این میزان اعتبار، مبلغ ۲۵ میلیارد ریال به منظور مدیریت خشکسالی، رفع کمبود منابع آبی و مرمت و بازسازی قنوات در منطقه شرق شهرستان اصفهان و نیز تکمیل شبکه‌های (۳) و (۴) رودشتین تخصیص ‌یابد و ۲۵ میلیارد ریال دیگر آن برای جبران کمبود منابع آبی و رفع مشکلات کشاورزان شهرستان مبارکه اصفهان هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از صادرات سیب؛ موافقت دولت با واردات آناناس، انبه و موز به ازای صادرات سیب درختی

دولت با توجه به ضرورت حمایت از صادرات یک و نیم میلیون تن سیب درختی مازاد و با هدف تشویق صادرکنندگان این محصول، مصوب کرد واردات انبه و آناناس تا پایان سال ۱۳۹۸ صرفاً از محل اظهارنامه صادراتی سیب درختی مجاز است.

اصلاح مصوبه انتقال بدهی توانیر به سیستم بانکی به حساب بدهی دولت

هیئت وزیران به منظور تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، مصوبه مربوط به انتقال بدهی سازمان توانیر به سیستم بانکی و بانک مرکزی به حساب بدهی دولت را اصلاح کرد.

به موجب این اصلاحیه، بدهی سازمان مدیریت تولید و انتقال نیروی برق ایران (توانیر) شامل اصل، سود و کارمزد تسهیلات بانکی تا سقف ۱۶۰۳۸ میلیارد ریال و شرکت های سهامی آب و فاضلاب کشور، آب و فاضلاب استانهای خوزستان، قم، کهگیلویه و بویراحمد و شرکت های سهامی آب منطقه‌ای و سازمان آب و برق خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران و گلستان و شرکت سهامی توسعه منابع آب و نیروی ایران (آب و نیرو) تا سقف ۱۰۴۶۴ میلیارد ریال و بنگاه توسعه ماشین های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی تا سقف ۱۸ میلیارد ریال به سیستم بانکی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به حساب بدهی دولت انتقال می‌یابد تا از محل اعتبار مصوب مربوط پرداخت گردد.

آیین نامه اجرایی مربوط به قانون مبارزه با پولشویی اصلاح شد

هیئت وزیران به منظور رفع ایراد هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درخصوص آیین نامه اجرایی یکی از مواد الحاقی به قانون مبارزه با پولشویی، با اصلاح آن موافقت کرد.

تصویب آیین نامه اجرایی مربوط به اقدامات دولت برای بازاجتماعی شدن محکومان

هیئت وزیران آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون احکام دایمی برنامه های کشور درخصوص اقدامات لازم برای بازاجتماعی شدن محکومان را به تصویب رساند.

به موجب آیین نامه فوق، سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مکلف است با همکاری دستگاه های اجرایی، مؤسسات عمومی و مردم نهاد، اقدامات زیر را در جهت بازاجتماعی شدن محکومان انجام دهد:

با رویکرد ارتقای بازدارندگی و جنبه اصلاحی مجازات حبس، اصلاح محیط زندان ‌ها از طریق اقداماتی نظیر طبقه‌ بندی زندانیان و بازداشت ‌شدگان براساس سابقه و نوع جرائم ارتکابی، تفکیک متهمان از محکومان در بازداشتگاههای موقت در شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت. در همین راستا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف شد با هماهنگی سازمان زندان‌ ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، زندان‌ ها را به عنوان منطقه بهداشتی تحت پوشش خدمات جامع و همگانی سلامت کشور قرار دهد؛

آموزش زندانیان واجد شرایط با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای کشور؛

رفع مشکل معیشتی خانواده‌ های زندانیان بی ‌بضاعت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و سایر نهادهای ذی ‌ربط و بیمه سلامت رایگان زندانیان و خانواده آنها و پیش بینی اعتبار مورد نیاز در بودجه های سنواتی؛

تسهیل بازگشت محکومان پس از تحمل کیفر به زندگی شرافتمندانه و رفع موانع اشتغال آنان با ساماندهی و محدود کردن موارد استعلام از سوء پیشینه به موارد خاص و رفع اثر محکومیت در چهارچوب قوانین مربوط؛ معرفی زندانیان نیازمند اشتغال به مراجع ذی ‌ربط پس از آزادی.

کد خبر 400202

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هیئت دولت حسن روحانی رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه

منابع خبری از حمله هوایی آمریکا به چندین مناطق در دیرالزور واقع در شرق سوریه و حومه آن خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری از حمله هوایی جنگنده‌های آمریکایی به چندین نقطه در شهر دیرالزور سوریه و حومه آن خبر دادند.

خبرنگار المیادین در سوریه گزارش داد که در این حمله هوایی منطقه «الصالحیه» در بوکمال و نیز مناطق مسکونی در «المیادین» و محله «القصور» در دیرالزور هدف قرار گرفته است.

.

 

آمریکا 10 بار مناطقی را در دیرالزور سوریه هدف قرار داد

یک منبع در نیروهای دفاع ملی سوریه اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی 10 حمله هوایی به مناطقی در دیرالزور و حومه آن انجام دادند.

این منبع درباره جزئیات این حمله اعلام کرد در ساعت 01:49(به وقت محلی) ، چندین هواپیمای آمریکایی 10 بار حمله هوایی به طور همزمان انجام دادند و بسیاری از مناطق در این استان از جمله خیابان ریاست دانشگاه، شهرهای المیادین(محله التمو)، البوکمال ( منطقه السویعیة) و روستای الصالحیه و خیابان الهجانه را هدف قرار دادند.

منابع سوری: 20 نفر در تجاوز آمریکا به دیرالزور زخمی شدند

منابع سوری اعلام کردند که در تجاوز آمریکا به منطقه‌ای(خیابان الرئاسة) در دیرالزور سوریه دست کم 20 نفر زخمی شدند.

گزارش های اولیه از زخمی شدن 5 نفر در این حمله حکایت داشت. 

هنوز منابع رسمی سوریه بیانیه‌ای در باره این حمله و جزئیات آن منتشر نکرده است  اما یک مقام نظامی آمریکا که به هویت وی اشاره‌ای نشده در گفت‌وگو با الجزیره مدعی شد که آمریکا امشب هیچ حمله در سوریه انجام نداده است.

حمله موشکی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه