Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارتباطات و رسانه تراکتور گفت: برخی‌ها در آستانه بازی با ماشین سازی شایعه تغییر مدیرعامل تراکتور را راه انداخته‌اند که این افراد شناسایی شدند و حاشیه‌ سازان را در صورت تکرار اشتباهاتشان، رسوا می‌کنیم.

قدس آنلاین: وحید خوش زرع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تراکتور در آستانه‌ی بازی با ماشین سازی به آرامش رسیده‌ و بازیکنان و کادرفنی برای جبران نتایج ضعیف هم قسم شده‌اند؛ اما عده‌ای می‌خواهند از آب گل آلود برای منافع شخصی ماهی بگیرند و جنگ روانی شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌دانیم این افراد چه کسانی هستند و از چه طریقی اخبار دروغین را به رسانه‌ها و فضای مجازی منتقل کردند، پرشورها مطمئن باشند که برهم زنندگان آرامش تراکتور را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، از ظهر امروز خبر تغییرات در رأس مدیریت باشگاه تراکتور به گوش می‌رسید که از سوی عوامل باشگاه تراکتور تکذیب شد

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی تبریز درحاشیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری ها و دستور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های که از طریق شخص رئیس جمهوری انجام شد با حضور وی در باغ گیاه شناسی ایران به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ 15 اسفندماه سال 1402 دستور توقف ساخت و ساز را به شهردار و رییس شورای شهر صادر کردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد:با پیگیری ها و دستور مشخص رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری توقف ساخت تا پنج طبقه داده شده است.

بنابراین گزارش بر اساس توافق انجام شده مقرر شده باقی مانده این برج ها در فضای دیگری ساخته شود.احداث این برج می‌توانست صدمات جبران ناپذیری به این باغ ملی وارد کند و حتی قطع یا کاهش منابع آبی این باغ نیز مطرح شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد