Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@16:01:48 GMT

انهدام ‌باند بزرگ قاچاق مواد مخدر درمیرجاوه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۴۹۹

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر برای وارد کردن محموله‌ای سنگین به وسیله خودروهای نقلیه به مرزهای حوزه شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: مرزداران بلافاصله برای انهدام این باند قاچاق مواد مخدر در قالب تیم‌های مختلف پوششی و عملیاتی پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند قاچاقچیان را زمین‌گیر کنند و آن‌ها را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزبانان در این عملیات ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف دو دستگاه وسیله نقلیه، ۵۰۰ کیلوگرم تریاک به همراه مقادیر چشمگیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار ملاشاهی با تشکر از همکاری نهادها و دستگاه‌های امنیتی تصریح کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان با وحدت و اعتقاد قلبی و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و مرزنشینان غیور به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان کاشمر به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرماندار انتظامی کاشمر افزود: مأموران انتظامی پس از بازرسی دقیق خودرو موردنظر موفق شدند ۲ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازشده بود را کشف کنند.

وی گفت: در یک عملیات مشابه دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دیگر نیز دو کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

مشهدی بیان کرد: دو دستگاه خودرو موردنظر توقیف و دو متهم نیز در این زمینه با تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6083331

دیگر خبرها

  • رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت