Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@23:55:40 GMT

مشکل استراماچونی حل شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۵۴۸

مشکل استراماچونی حل شد!

برنا خبرگزاری نزدیک به وزارت ورزش در واکنش به اعتراض گسترده هواداران استقلال به نقل از یک منبع آگاه نوشت: مبلغی که قرار بود به حساب استراماچونی واریز شود تامین شده و فردا صبح و قبل از بازی استقلال به حساب سرمربی ایتالیایی پرداخت می‌شود.

این منبع آگاه با بیان اینکه پیش از این هم شرایط تحریم را به استراماچونی توضیح داده ایم افزود: متاسفانه در انتقال پول به خارج از کشور مشکل داریم به همین دلیل هم این تاخیر رخ داد و علیرغم اینکه این مبلغ تامین شده بود دنبال راه حلی برای انتقال این وجه بودیم که خوشبختانه برای این مقطع مشکل را حل کردیم و فردا دستمزد استراماچونی به حسابش واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشابه همچین ادعاهایی پیش از این نیز در پی فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ بارها از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد که هیچ‌یک به سرانجام نرسید. حال باید دید آیا ادعای نزدیکان باشگاه استقلال حقیقت خواهد داشت یا خیر.

256251

کد خبر 1329156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آندره استراماچونی باشگاه استقلال باشگاه استقلال لایحه بودجه بودجه 99 آندره استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم بودجه بارش برف باران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور معمولان به پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمد ناظری شامگاه دوشنبه ۶ فروردین در بازدید میدانی از وضعیت راه‌های ارتباطی گفت: با توجه به بارش شدید باران، راه ارتباطی معمولان به پلدختر در دو نقطه دمرود افرینه و ملاوی به کلی مسدود شده است و تردد امکان پذیر نیست.

وی از اسکان اضطراری پنج خانوار و ۱۸ مسافر در راه مانده در این شهرستان خبرداد.

به گفته فرماندار معمولان، بر اثر شدت بارندگی ها، برق ۳۹ روستای این شهرستان نیز قطع شده بود که با تلاش عوامل شرکت توزیع برق، مشکل ۳۸ روستا رفع و تنها برق روستای سرمر قطع است که با بازگشایی مسیر، مشکل این روستا نیز برطرف خواهد شد.

ناظری در خصوص وضعیت راه‌های روستایی معمولان هم گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستا قطع شده بود که تا پیش از غروب آفتاب تردد در سه روستا برقرار و مابقی به روز سه شنبه موکول شد.

وی ادامه داد: آب شرب ۴۳ روستا هم که از مجتمع کوثر تامین می‌شد به علت شکستگی لوله و ورود گل‌ولای قطع شده بود که با اقدام به موقع آب و فاضلاب مشکل رفع و آب شرب تمام روستا‌ها وصل شد.

محمد ناظری به وضعیت آنتن دهی خطوط تلفن همراه نیز اشاره کرد و گفت: آنتن دهی بخش افرینه به علت قطع برق سایت جلگه دچار اختلال شده بود که با تلاش عوامل مخابرات این مشکل برطرف و آنتن دهی برقرار شده است.

سامانه بارشی اخیر عصر یک شنبه ۵ فروردین وارد لرستان شد که علاوه بر خوشحالی مردم، مخاطراتی نیز به دنبال داشته است.

دیگر خبرها

  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • پس از به‌روزرسانی، آیفون ۱۵ هنوز هم داغ می‌کند؟
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر