Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:27:40 GMT

افزایش نسبی دمای هوای گیلان از فردا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۵۵۴

افزایش نسبی دمای هوای گیلان از فردا

ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه آسمان فردا و پس فردا قسمتی ابری تا ابری خواهد بود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دمای هوا افزایش نسبی داشته باشد و در برخی از ساعات بارندگی پراکنده داشته باشیم.

یوسف میره جینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان استان تمام ابری است، اظهار کرد: بارش برف در ارتفاعات متوقف شده و به شکل باران و مه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته انزلی با ۳۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را در بین ایستگاه های هواشناسی داشته است، افزود: میزان بارش در ایستگاه رشت نیز به ۲۵ میلیمتر رسید و دمای هوای فعلی مرکز استان ۱۰ درجه سانتی گراد است.

کارشناس هواشناسی گیلان از کاهش ناپایداری هوا خبر داد و تصریح کرد: بررسی الگوهای هواشناسی نشان می دهد از فردا تا روز چهارشنبه شاهد کاهش ابر در استان خواهیم بود.

میره جینی با بیان اینکه آسمان فردا و پس فردا قسمتی ابری تا ابری خواهد بود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دمای هوا افزایش نسبی داشته باشد و در برخی از ساعات بارندگی پراکنده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کیاشهر با ۱۱ درجه سانتی گراد و جیرنده با صفر درجه سانتی گراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای هوا را طی ۲۴ ساعت گذشته داشتند، گفت: بارش برف در ارتفاعات نیز زیر ۱۰ سانت گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی گیلان از جنوبی شدن جریانات برای روز پنجشنبه خبر داد و یادآور شد: انتظار داریم آسمانی صاف همراه با وزش باد گرم داشته باشیم. ارتفاع موج دریا نیز از فردا کاهش می یابد و برای فعالیت های مرتبط مناسب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي افزايش دما برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • هوای صاف تا نیمه ابری در مازندران
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر