Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: "شرایط مالی و تاریخی لازم برای رشد اقتصادی و افزایش سطح رفاه در کشور‌های مسلمان کاملاً فراهم است".

رئیس جمهور ترکیه در دیدار با ادی راما، نخست وزیر آلبانی در استانبول اعلام کرد: "مأموریت اصلی ما این است که به مشکلات مسلمانان در هر کجای جهان که باشند، رسیدگی کنیم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوغان در این دیدار افزود: "من از جهان اسلام می‌خواهم به منظور کاهش درد و رنج برادران ما در آلبانی که چندی پیش زمین لرزه ویرانگر گریبانگیر آن‌ها شد، از همه منابع خود استفاده کنند".

بیشتر بخوانید: هلاکت شماری از عناصر منافقین در زمین لرزه آلبانی

آلبانی در ۵ آذرماه شاهد وقوع زمین لرزه‌ای به قدرت ۶.۴ در مقیاس ریشتر بود که باعث تخریب خانه‌ها و برخی ادارات دولتی شد. این زمین لرزه بزرگترین زلزله در ۴۰ سال اخیر در آلبانی بود. همینک گروهک تروریستی منافقین (سازمان مجاهدین خلق) در تیرانا، پایتخت آلبانی مستقر هستند. این زمین لرزه همچنین باعث هلاکت شماری از اعضای این گروهک شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

کد خبر 6080547

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان