Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایتون در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل ولورهمپتون و در شبی که بازیکن ایرانی خود را در اختیار داشت به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برایتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان ولورهمپتون بود و به تساوی خانگی دو بر دو مقابل این تیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون در دقیقه 68 وارد میدان شد تا پس از مدت‌ها در ترکیب برایتون در لیگ برتر به میدان برود. وی اولین بازی خود را پس از 16 هفته در لیگ برتر برای برایتون انجام داد.

گل‌های این بازی را موپی 34 و پراپر 36 برای برایتون به ثمر رساندند. گل‌های ولورهمپتون هم توسط جوتا 24 و 44 زده شد.

برایتون با این تساوی 19 امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار دارد.

ولورهمپتون با 24 امتیاز ششم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون پس از مصدومیت مچ پا در بازی دوستانه 1-0 اسکاتلند مقابل ایرلند شمالی در همپدن پارک، به لیورپول بازخواهد گشت تا تحت معاینه قرار بگیرد.

رابرتسون 30 ساله، پس از تحمل خطای خشن ترای هیوم در نیمه اول، نتوانست به بازی ادامه دهد و لوئیس فرگوسن از بولونیا جایگزین او شد. استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند پس از بازی گفت:"ما وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. او به باشگاه خود بازخواهد گشت و آن‌ها او را مورد معاینه قرار می‌دهند. امیدوارم او به زودی برگردد."

مصدومیت رابرتسون یکی از نگرانی‌های اصلی یورگن کلوپ در آستانه از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر در روز یکشنبه خواهد بود. لیورپول در اولین بازی پس از فیفادی باید از برایتون میزبانی کند. در فاصله 10 هفته تا پایان لیگ، لیورپول تنها از نظر تفاضل گل از آرسنال، صدرنشین لیگ برتر است.

رابرتسون در اواخر ژانویه پس از 3 ماه و نیم دوری به دلیل دررفتگی کتف در جریان شکست 2-0 اسکاتلند در مرحله مقدماتی یورو مقابل اسپانیا، به میادین بازگشته بود‌‌. او در این فصل تنها 15 بار برای لیورپول در لیگ برتر بازی کرده است.

رایان گراونبرخ، ابراهیما کوناته ، واتارو اندو، آلیسون بکر، الکساندر آرنولد و داروین نونیز جزو بازیکنان مصدوم لیورپول بودند که اکنون نام رابرتسون هم به این لیست اضافه شده است.

دیگر خبرها

  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!