Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  این هیأت متشکل از محمد احسانی، محمود اربابی، همایون اسعدیان، یلدا جبلی، رضا درستکار، سید محمود رضوی و حسین کرمی پس از دریافت احکام خود از ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره، تماشای فیلم‌های متقاضی را برای انتخاب فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و نگاه نو آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار هیأت انتخاب جشنواره تا اواسط دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما فیلم فجر داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از برگزاری جشنواره رود و ریل برای انتخاب روستای بیشه برای ثبت در فهرست جهانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: جشنواره رود و ریل امروز 30 فروردین‌ماه در روستای بیشه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هشت روستای گردشگری ایران برای ثبت در فهرست بهترین روستاهای جهانی ایران انتخاب شده‌ است، اضافه کرد:  بیشه در بخش پاپی خرم‌آباد یکی از این روستاها است.

بازدید مسافران از «فلک‌الافلاک»، بام گردشگری لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: برگزاری جشنواره رود و ریل یکی از برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده برای انتخاب روستای بیشه در فهرست جهانی است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: مشارکت جوامع محلی و معرفی جاذبه‌های خط راه‌آهن سراسری ایران و رودخانه سزار از اهداف برگزاری جشنواره رود و ریل در لرستان است.

وی با اشاره به ثبت خطّ راه‌آهن سراسری ایران در میراث جهانی، یادآور شد: مردم لرستان از دو اثر طبیعی و صنعتی در مجاورت روستای بیشه ارتزاق می‌کنند.

ایران در سال 2024 امکان ارسال هشت پرونده به سازمان گردشگری ملل متحد برای انتخاب روستاهای برگزیده گردشگری در فهرست جهانی را دارد.

روستای ابیانه (اصفهان)، روستای کندلوس (مازندران)، پالنگان (کردستان)، بیشه (لرستان)، میمند (کرمان)، روستای فهرج (یزد)، اصفهک (خراسان جنوبی) و قلعه بالا (سمنان) از روستاهای معرفی‌شدۀ ایران برای ثبت در فهرست جهانی است.

آبشار بیشه چهل‌وهشتمین اثر ملی است که در 27 اسفند 1387 در فهرست میراث طبیعی ایران ثبت شد.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد