Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز یکشنبه ۱۷ آذر ماه به شرح ذیل است:

هدف گذاری ۵ میلیارد دلاری برای مبادلات بین ایران و عمان/ ۳ برابر شدن حجم بین ایران و عمان
شافعی گفت: حجم مراودات تجاری میان دو کشور در سال گذشته به بیش از یک‌میلیارد دلار رسید و در واقع ۳ برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوسان نرخ دلار بر خروج غیرقانونی دام از کشور دامن زد/قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۹۱ هزار تومان
ملکی گفت:نوسان نرخ دلار، انگیزه صادرکنندگان برای خروج دام از کشور را افزایش داده است که بر تلاطم بازار گوشت بی تاثیر نیست.

قاچاق بنزین بسیار کم است/جوانان می‌توانند در حوزه نفت و گاز کشور کار‌های بزرگی انجام دهند
زنگنه گفت: قاچاق بنزین بسیار کم است، قاچاق گازوئیل هم با اینکه وجود دارد، اما عدد آن زیاد نیست.

راه‌اندازی خطوط کشتیرانی منظم بین ایران و عمان / افزایش تعداد مجوز پروازها به عمان
اسلامی گفت: با امضای توافقنامه بین ایران و عمان خطوط کشتیرانی منظمی برای افزایش تبادلات تجاری دو کشور فراهم می‌َشود.

سقف وام ازدواج ۳۰ میلیون تومان ماند
بودجه سال ۹۹ کل کشور، از حیث منابع بالغ بر ۱۹میلیون و ۸۷۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بوده که از این رقم، منابع عمومی بالغ بر ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال است.

۲ برابر شدن یارانه خرید تضمینی گندم و نان
یارانه خرید تضمینی گندم و نان، در لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور، معادل ۱۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تعیین شده که در مقایسه با سال قبل دو برابر افزایش یافته است.

لزوم ثبت اطلاعات کارکنان دولت در سامانه کارمند ایران
دستگاه‌ها مکلفند اطلاعات کارکنان خود را تا پایان اردیبهشت ۹۹ در سامانه «کارمند ایران» ثبت کنند.

کل بودجه دولت برای سال ۹۹ چقدر است؟ + سند
از ثابت ماندن سقف اعطای وام ازدواج در ۳۰ میلیون تومان تا معافیت زوار رابعینی از پرداخت عوارض خروج از کشور از جمله موارد مهم لایحه بودجه سال آینده است.

روند کاهشی قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت مرغ به ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید
چهار آیین از افت قیمت جوجه یکروزه در بازار خبر داد و گفت: متوسط قیمت هر قطعه جوجه یکروزه به ۲ هزار و ۴۵۰ تومان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی در تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای بررسی بخش دوم این لایحه گفت: کمیسیون طی دو جلسه چند ساعته جداول بودجه را بررسی کرد و در این زمینه توضیحاتی از سوی نماینده دولت در رابطه با جداول ارائه شد.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات مجلس در زمینه بخش اول لایحه بودجه گفت: تقریباً ۵ مورد از مصوبات بخش اول لایحه‌ بودجه از سوی دولت تغییر کرده بود که این موارد مغایر با قانون قبلی بود و در جلسه فوق، مورد اصلاح قرار گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون یک بررسی دقیق و عمیق در رابطه با جداول بخش دوم لایحه بودجه انجام داد بیان کرد: در راستای نیازهای بودجه ای دستگاه‌های دولتی،۱۲ کمیته در این کمیسیون تشکیل شد تا این کمیته‌ها نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی را مورد بررسی قرار دهند. این کمیته با محوریت هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و همچنین اعضای کمیسیون تخصصی به بررسی جداول ، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می پردازد.

وی تاکید کرد: پس از آماده سازی گزارش کمیته‌های مربوطه، این گزارش‌ها به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد و این کمیسیون هم در ادامه راه گزارش کار را آماده خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما امیدواریم بتوانیم تا پایان هفته آینده گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم بودجه را به صحن علنی مجلس ارائه دهیم تا هرچه سریعتر بخش دوم لایحه بودجه به تصویب صحن رسیده و دولت بتواند بر اساس جداول فعالیت‌های خود را دنبال کند. همچنین هماهنگی‌های خوبی هم بین دولت و مجلس وجود دارد و الحمدالله پیگیری‌ها و نحوه کار کمیسیون هم تاکنون با موفقیت به جلو پیش رفته است

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد