Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:40:44 GMT

رصد جدی قیمت‌ها در طرح نظارتی شب یلدا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۶۶۹

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رامین پهلوانی گفت: اگرچه در سال‌های گذشته طرح نظارتی شب یلدا کمی دیرتر آغاز می‌شد، اما امسال به دلیل شرایط حساس بازار و با هدف جلوگیری از تخلفات، طرح ویژه تشدید نظارت شب یلدا در کرمانشاه را از روز گذشته (16 آذر) آغاز کردیم.

او  ادامه داد: در قالب این طرح و با همکاری سایر دستگاه‌ها نظارت بر بازار در دو شیفت صبح و بعدازاظهر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از رصد جدی قیمت‌ها در قالب این طرح نظارتی یاد کرد و افزود: قیمت‌ها را از اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف ایران و سازمان صمت استان می‌گیریم و با هرگونه افزایش قیمت خارج از نرخ‌های اعلام شده برخورد خواهیم کرد.

پهلوانی عنوان کرد: اولویت نظارت را نیز بر انواع شیرینی، آجیل و خشکبار، میوه و خصوصا هندوانه و انار قرار داده‌ایم.

او با بیان اینکه طی روزهای اخیر با مشاهداتی که از بازار داشتیم هیچ کمبودی در زمینه این اقلام وجود ندارد، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در روزهای انتهایی نزدیک به یلدا، به بهانه کمبود برخی از اقلام افزایش قیمتی نداشته باشیم این تشدید نظارت‌ها تا روز بعد از یلدا ادامه خواهد داشت.

انتهای  پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اشتغال افزایش قیمت شب یلدا اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در نمایش باغ آرزو نویسندگی و کارگردانی یلدا دهجوریان، هنرمندان تئاتر نیشابور مانند مهدیار زرگرانی، علی بهمنی، معین جهان تیغ، رضا آتشگاهی، عرفان عابدی، ثمین طالبی، ستایش بختی، فرنوش ابوالفضلی، اسرا خالصیان، یلدا طلایی، بهار حسین آبادی، مائده اوسدی، طنین حصارچه و نگین ابراهیمی به ایفای نقش پرداخته اند.   حمیدرضا آتشی درباره داستان این نمایش خاطرنشان کرد: این نمایش درباره رویاپردازی‌ها و آرزو‌های عجیب و غریب گنجشکی است که برایش دردسر‌های فراوانی به دنبال دارد.   وی ادامه داد: نمایش باغ آرزو از اول تا دهم اردیبهشت، ساعت ۱۸ بعدازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور به روی صحنه می‌رود.

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت