Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:00:22 GMT

قاضی ویژه شورای حل اختلاف جزیره هرمز تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۶۷۸

قاضی ویژه شورای حل اختلاف جزیره هرمز تعیین شد

مظفر حمزه‌ئی یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به الحاق جزیره هرمز به شهرستان بندرعباس و راه اندازی و آغاز فعالیت شورای حل اختلاف در آن منطقه و با توجه به دوری مسافت و مشکلات پیش روی اهالی جزیره در زمینه تردد دریایی ، علی سالمی زاده به عنوان قاضی شورای حل اختلاف جزیره هرمز تعیین و فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با تعیین قاضی ویژه، مقدمات ارایه خدمات قضایی بهتر به اهالی جزیره هرمز فراهم و از مراجعه شهروندان به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

پس از دو سال درخواست عمومی مردم جزیره هرمز در نهایت با تصویب هیات دولت در اسفندماه پارسال، بخش هرمز از جزیره قشم جدا و به شهرستان بندرعباس ملحق شد.

جزیره هرمز با ۴۲ کیلومتر مربع مساحت و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری اسکله شهید حقانی بندرعباس قرار دارد.

برچسب‌ها دادگستری هرمزگان شورای حل اختلاف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان شورای حل اختلاف دادگستری هرمزگان شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلم

با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان و وقوع بارندگی‌های سنگین به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان از صبح امروز رودخانه رودبارجنوب طغیان کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان و وقوع بارندگی‌های سنگین به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان شاهد طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن تعدادی از محورها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان هستیم.

به گفته محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان شدت بارندگی‌ها در رودبار جنوب و منوجان بیشتر از سایر نقاط استان بوده و ستاد بحران در همه شهرستان‌ها تشکیل و کارها تقسیم بندی و وظایف هر دستگاه و نهاد نیز مشخص شده است.

وی از آماده باش همه نیروهای امدادی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: صبح امروز تجهیزات لازم برای برخی نقاط که نیازمند کمک بودند ارسال شده و طبق پیش بینی‌های هواشناسی شدت بارش‌ها از عصر امروز تا اوایل امشب بیشتر می‌شود.

به گزارش تسنیم از صبح امروز با آغاز بارش شدید باران در جنوب استان کرمان رودخانه شهرستان رودبارجنوب طغیان کرده است.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)
  • ببینید | جزیره هرمز به رنگ خون درآمد
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز
  • صحنه‌هایی متفاوت از بارندگی در جزیره هرمز
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلم
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز