Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس جداول پیوست لایحه بودجه 1399 کل کشور که امروز از سوی رئیس جمهور برای تصویب به مجلس تقدیم شد، در طبقه‌بندی ردیف 160133 درآمد حاصل از اخذ عوارض از واردات میوه،‌سبزیجات و سموم کشاورزی برای سال آینده هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است؛ همچنین در ردیف 160135 درآمد حاصل از اخذ عوارض از وداردت گوشت قرمز و مرغ 50 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درآمد حاصل از اخذ عوارض از تولید و واردات وسایط نقلیه 5 میلیارد تومان در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است و درآمد حاصل از افزایش 4 درصد عوارض واردات کالاها و محصولات فرهنگی در سال آینده 10 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، با توجه به اینکه لایحه بودجه سال آینده قرار است کمترین وابستگی به درآمدهای نفتی را داشته باشد، بنابراین دولت به گرفت عوارض و مالیات از موارد مختلف توجه ویژه‌ای در لایحه به خرج داده است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 پیش‌بینی عوارض 100میلیارد تومانی واردات میوه،‌سبزیجات و سموم کشاورزی اخذ عوارض از واردات میوه اخذ عوارض از تولید و واردات وسایط نقلیه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نیازی به واردات گندم نداریم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:با توجه بارش های اخیر و پیش بینی بارش و دمای مناسب در اردیبهشت ماه برآورد می شود که سال ایده آلی برای تولید گندم داشته باشیم.

به گفته او، با تحقق شرایط جوی  پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندم به بالای ۱۱ میلیون تن برسد.

هاشمی ادامه داد: با اعلام جایزه تحویل گندم و افزایش میزان خرید گندم پیش بینی می شود که نیازی به واردات گندم حتی برای صنف و صنعت هم نداشته باشیم.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران از افزایش ۲ برابری میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با مساعد بودن شرایط جوی، امسال گندم مورد نیاز صنف و صنعت از خرید داخل تامین می شود که براین اساس نیازی به واردات نداریم، لذا این موقعیت با بی توجهی به اعلام‌جایزه گندم نباید از دست دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • عوارض مصرف بیش از اندازه میوه
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • لزوم مدیریت بیماری و آفات درختان سیاه ریشه