Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی بازوا توانمند سازمان بسیج سازندگی در خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی پیرجاهد شامگاه امروز در نشست با گروه‌های جهادی دانشگاه پیام نور اردبیل به‌مناسبت روز دانشجو ، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و بازوان توانمند سازمان بسیج سازندگی در خدمت به مردم بوده و دانشجویان جهادی نیز پیش‌قدم در کارهای جهادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی موتور محرکه خدمت‌رسانی به مردم و جامعه هستند، بیان کرد: امروز دانشجویان جهادی با الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تمام عیار اقتصادی برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: جهادگران استان اردبیل همچنان در مناطق سیل‌زده معمولان لرستان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و امروز هفدمین گروه جهادی استان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی عازم مناطق سیل‌زده معمولان شد. 

وی با بیان اینکه پیشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان است، تصریح کرد: گروه‌های جهادی و جوانان مومن،  انقلابی و جهادی با نیت مقدس جلب رضایت خداوند، خدمت‌رسانی به مردم مستضعف و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در حال فعالیت هستند.

پیر جاهد با قدردانی از فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی دانشجویی،  تصریح کرد: تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب بر توسعه فعالیت‌های گروه‌های جهادی در سطح کشور مسیر حرکت را برای همه ما ترسیم کرده و باید همگان برای حمایت از این گروه‌های جهادی همت کنیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۱۲۲

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل گروه های جهادی جهاد محرومیت زدایی سپاه اردبیل بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است