Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@16:22:30 GMT

تاریخچه قضاوت های موعود بنیادی فر برای استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۹۱۲

تاریخچه قضاوت های موعود بنیادی فر برای استقلال

موعود بنیادی فر داور نسبتا جوان کشورمان که در لیگ های شرق آسیا سوت می زند برای قضاوت بازی استقلال و پیکان انتخاب شد.

سرویس ورزش مشرق - کمیته داوران برای قضاوت دیدار هفته چهاردهم استقلال در خانه پیکان (دوشنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۷:۳۰) موعود بنیادی فر را انتخاب کرد. داوری اهل استان چهارمحال و بختیاری که ۳۴ سال سن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری که البته استقلالی ها به تازگی خاطره تلخی با او داشتند گرچه با سوت همین داور بیشتر از هر چیز خاطره پیروزی دارند.

*اولین قضاوت؛ لیگ پانزدهم!

استقلال اولین بار در لیگ پانزدهم تجربه بازی با داوری بنیادی فر را داشت. هفته نوزدهم در تهران میزبان استقلال اهواز بود. دیداری که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. تک گل استقلال را امید ابراهیمی به ثمر رساند.

*دومین قضاوت؛ اولین شکست!

موعود بنیادی فر در تاریخ یکشنبه ۱۰ مرداد سال ۱۳۹۵ در هفته دوم لیگ شانزدهم سوت قضاوت بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران را به صدا درآورد. دیدار خانگی قهرمان فصل پانزدهم در اهواز که با برد ۱-۲ تیم میزبان به پایان رسید. کاوه رضایی در آن روز تنها گل استقلال را زد.

*سومین قضاوت؛ نخستین پیروزی!

در هفته نهم همان لیگ شانزدهم بار دیگر بنیادی فر دیدار استقلال را سوت زد. بازی در آزادی برگزار می شد و این تیم با سایپا بازی داشت. جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ که استقلال ۰-۲ با گلهای محسن کریمی و جابر انصاری برنده شد.

*چهارمین قضاوت؛ دومین برد!

شاگردان اوج گرفته علیرضا منصوریان در هفته نوزدهم نیم فصل دوم با پیکان دیدار می کردند. تیمی که در هفته چهاردهم باید میزبان استقلال باشد. بازی جمعه ۸ بهمن در استادیوم آزادی برگزار شد و استقلال ۲-۳ مهمانش را در هم کوبید. امید ابراهیمی، امید نورافکن و علی قربانی گلهای استقلال را زدند. نکته جالب توجه اخراج مستقیم سیاوش یزدانی مدافع این فصل استقلال در آن دیدار بود که با پیراهن پیکان روبروی استقلال بازی می کرد.

*پنجمین قضاوت؛ هت تریک در برد!

استقلال که دو بازی قبلی با سوت بنیادی فر را با برد پشت سرگذاشته بود در مصاف با ذوب آهن هم برنده زمین را ترک کرد. هفته بیست و دوم لیگ شانزدهم. پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵در فولادشهر اصفهان این تیم ۰-۲ با گلهای فرشید اسماعیلی و بهنام برزای برنده شد.

*ششمین قضاوت؛ شروع لیگ با شکست!

بنیادی فر در اولین هفته لیگ هفدهم در آبادان داور بازی استقلال – صنعت نفت بود که منصوریان و تیمش ۰-۱ بازنده شدند. گل آن دیدار را کرار جاسم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این دیدار جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ انجام شد.

*هفتمین قضاوت؛ دومین تساوی!

تیم استقلال در هفته نوزدهم لیگ هفدهم با مربیگری شفر در تهران باز هم با سایپا دیدار کرد. بازی در آزادی انجام شد و در پایان دو تیم تن به تساوی ۱-۱ دادند. بازی که در تاریخ جمعه ۲۲ دی ماه ۱۳۹۶ برگزار شد. تک گل استقلال در آن دیدار را داریوش شجاعیان در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند.

*هشتمین قضاوت؛ باز هم پیکان!

موعود بنیادی فر در تاریخ جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ باز هم در هفته اول اما این بار لیگ هجدهم داور استقلال بود. بازی با پیکان در آزادی که ۰-۰ به پایان رسید تا آخرین تساوی استقلال با بنیادی فر رقم بخورد.

*نهمین قضاوت؛ گلزین به ذخیره حسینی!

استقلال در تاریخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ هجدهم و در تهران استقلال خوزستان را با نتیجه ۲-۴ شکست داد. دیداری که حسین پورحمیدی دروازه بان دوم استقلال ۹۰ دقیقه درون دروازه بود و ۴ گل از گونسالوس، رضا کریمی، مرتضی تبریزی و علی کریمی خورد.

*دهمین قضاوت؛ شکست تلخ دربی!

یکشنبه ۳۱ شهریور ماه امسال ۷۹ روز پیش استقلال میزبان پرسپولیس بود و دربی تهران را با سوت همین داور باخت. گل به خودی حسینی و باقی اتفاقات. خاطره ای تلخ برای آبی دوستان که شاید این بار در دیدار با پیکان اتفاقی متفاوت برای آنها رقم بخورد. در همان دربی علی کریمی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۹ از بازی اخراج شد.

*یازدهمین قضاوت؛ هت تریک با پیکان!

استقلال برای سومین بار باید با سوت یک داور تکراری روبروی پیکان به میدان برود. در دو بازی قبلی یک برد و یک تساوی نصیب آبی پوشان شده و طرفداران استقلال توقع دارند این بار هم تیم آماده استراماچونی برنده زمین را ترک کند.

جدول نتایج و امتیازات استقلال با قضاوت بنیادی فر

تیم

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

تفاضل

امتیاز

استقلال

۱۰

۴

۳

۳

۱۲

۱۰

۲+

۱۵ از ۳۰

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین استقلال پیکان موعود بنیادی فر پرسپولیس دربی85 لیگ برتر داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حسین امیدی دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهر راز شیراز در لیگ دسته یک فوتبال کشور را قضاوت می‌کند.
این دیدار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی