Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:51:42 GMT

دو خبر از فوتبال و بسکتبال هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۹۱۶

دو خبر از فوتبال و بسکتبال هرمزگان

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس که نخستین تجربه حضورش در رقابتهای لیگ برتر بسکتبال کشور است، فردا دوشنبه 18 آذرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مس کرمان می رود.

تیم شهرداری برخلاف شروع ضعیفش در آغاز رقابتهای لیگ برتر، از هفته ششم به بعد عملکرد خوبی داشته و در هفته‌های اخیر به چندین پیروزی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری بندرعباس با شکست تیم های ذوب آهن اصفهان، اکسون تهران،شورا و شهرداری قزوین و مهرام تهران به دنبال ثبت پنجمین پیروزی خود برابر مس کرمان است.

به طور یقین شهرداری بندرعباس برای تداوم پیروزی‌هایش، فردا تمام سعی خود را به منظور شکست تیم قعر جدولی مس کرمان انجام خواهد داد.

در جدول رده بندی شاگردان رضا هنگام پور با 14 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند و تیم مس کرمان با 9 امتیاز قعرنشین است.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور با حضور 14 تیم در حال برگزاری است.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس میهمان تیم نفت و گاز گچساران

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس فردا دوشنبه در دیداری خارج از خانه در چارچوب رقابتهای هفته دوازدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می‌رود.

تیم شهرداری از ابتدای این رقابتها به نتایج بسیار ضعیفی با خورشیدی سرمربی این تیم دست یافت که سرانجام از سه هفته گذشته خورشیدی از این تیم جدا و ابراهیم باعثی سکان هدایت آن را عهده دار شد.

شاگردان باعثی در تیم شهرداری در دو هفته گذشته با هدایت وی به پیروزی برابر تیم های شهدای رزکان کرج و نفت امیدیه دست یافتند و حال برای رهایی از قعر جدول به دنبال کسب سومین پیروزی برابر تیم نفت و گاز گچساران هستند.

تیم شهرداری بندرعباس در حال حاضر با 10 امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد و نفت و گاز گچساران با 13 امتیاز در جایگاه دهم ایستاده است.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، سردار بوکان، چوکای تالش، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج ،نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان بسکتبال جدول فوتبال فوتبال باشگاه های کشور قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه پایانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان نماینده کشورمان امشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون میزبان تیم الشرطه عراق است. 

  تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد.   در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی هم الحکمة لبنان با الریاضی بیروت دیگر نماینده لبنان در این مسابقات مصاف خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان