Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، انتشار نامه فسخ قرارداد آندره آ‌ استراماچونی سبب شده تا وضعیت دو بازیکن خارجی که در زمان هدایت این سرمربی به استقلال اضافه شده‌اند تحت تاثیر قرار بگیرد. در این راستا شایعاتی منتشر شد که با خروج استراماچونی از ایران، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ هم آبی پوشان را ترک خواهند کرد. در این راستا با میلیچ گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

اوضاع استقلال چطور است؟

فکر می‌کنم همه چیز مشخص باشد! اوضاع اصلا خوب نیست و‌ ما فردا سرمربی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا چه چیزی باید بگویم؟

از اخبار باشگاه خبر داری؟

مستر(استراماچونی) دیگر سرمربی استقلال نیست و برای بازی فردا کسی روی نیمکت ما نمی‌نشیند. فکر نمی‌کنم این اوضاع عادی باشد.

آیا با استراماچونی در این باره صحبت کردی؟

بله، ولی از من نخواهید که بگویم چه چیزی بین ما رد و بدل شد.

اما شرایط استقلال خیلی بحرانی است.

من ۴ ماه است که در اینجا حضور دارم و باید بگویم باشگاه مشکلات بزرگی دارد. موضوع فقط مشکلات مالی نیست، چراکه مشکلات دیگری هم وجود دارد. با این شرایط من فکر‌ نمی‌کنم آینده خوبی در انتظارمان باشد. ما شانس خوبی برای بردن لیگ داریم اما اتمسفر فعلی که اطراف تیم درست شده و همه چیز  بد است.

فکر می‌کنی مستر برمی‌گردد؟

بعید می‌دانم. شاید در آینده این اتفاق بیفتد اما زمانی که هیات مدیره و مدیرعامل جدید به تیم بیایند.

حالا که سرمربی رفته، وضعیت آینده خودت به چه شکل است؟

بعد از بازی فردا با دیاباته صحبت می‌کنم و بعد از آن‌ خواهیم دید چه می‌شود. ما بازیکن استقلال هستیم و اینگونه هیچ جامی نخواهیم برد.

آیا توهم‌می‌توانی مثل استرا قراردادت را فسخ کنی؟

نمی‌دانم، ترجیح می‌دهم در این باره صحبتی نکنم.

پس میلیچ با استقلال ادامه می‌دهد؟

من قرارداد دارم و خواهیم دید چه می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!

تا ساعاتی دیگر، ژاوی ادامه حضورش در بارسلونا را به طور رسمی اعلام خواهد کرد

طرفداری | با وجود اینکه ژاوی چندی پیش اعلام کرده بود در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد، به نظر می‌رسد که تصمیم این سرمربی تغییر کرده و او در اردوی آبی و اناری پوشان ماندنی خواهد شد. قرار است طی ساعات آینده، یک کنفرانس خبری با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شود که موضوع احتمالی آن، اعلام رسمی ادامه همکاری با سرمربی جوان اسپانیایی خواهد بود.

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی

به گزارش رادیو کاتالونیا، آینده ژاوی باعث ایجاد یک بحران و تنش جدی در تیم مدیریتی بارسلونا شده‌است. هیئت مدیره این باشگاه با اتفاق نظر خواهان برکناری ژاوی شده بود اما خوان لاپورتا رای آن‌ها را نادیده گرفت و به ژاوی اصرار کرد که در بارسلونا بماند. به نظر می‌رسد که دو عامل، در تصمیم خوان لاپورتا موثر بوده‌اند:

۱) ژاوی از لاپورتا خواسته بود که در صورت اخراج‌شدن از بارسلونا، حقوق سال آخر او به طور تمام و کمال پرداخت شود.

۲) چون لاپورتا نتوانست گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا در فصل آینده پیدا کند، از ژاوی خواست که از تصمیمش منصرف شود و بماند.

به گفته رادیو کاتالونیا، اقدام لاپورتا در مخالفت با دیگر سران باشگاه و اصرار به ادامه همکاری با ژاوی، ممکن است باعث استعفای برخی اعضای هیئت مدیره بارسلونا در روزهای آتی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟