Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@09:09:31 GMT

«شب موسیقی» شبکه چهار با جلال‌الدین محمدیان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۹۷۴

«شب موسیقی» شبکه چهار با جلال‌الدین محمدیان

خواننده پیشکسوت مهمان مجله زنده شبانگاهی «شب موسیقی» می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «رضا مهدوی» مجری کارشناس «شب موسیقی» در برنامه امشب یکشنبه 17 آذرماه میزبان استاد جلال‌الدین محمدیان می‌شود و با او در خصوص غفلت مردم یا مسئولین از هنرمندان گفت‌وگو می‌کند.

ناشنیده‌های این هفته «شب موسیقی» اثری تازه و ناشنیده از این هنرمند پیشکسوت را برای اولین بار از قاب شبکه چهار سیما پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی در گفت‌وگویی تلفنی با خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ علت خداحافظی‌اش از دنیای موسیقی را جویا می‌شود. همچنین با مهرداد پازوکی آهنگساز در خصوص موسیقی گفتگویی صورت گرفته است که در دو بخش در برنامه امشب پخش می‌شود.

"شب موسیقی" یکی از برنامه‌های "شب‌های هنر" است که به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یکشنبه‌شب‌ها ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس شورای اسلامی روز دانشجو دانشجو شبستان یزد شب موسیقی شبکه چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما