Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به استراماچونی در استقلال و تیمی که مرد ایتالیایی ساخت.

طرفداری- به مناسبت استعفای استراماچونی، در متنی کوتاهی نگاهی به حضور مرد ایتالیایی در پایتخت ایران انداخته ایم.
تا حالا آسمان خراش‌های نیویورک را دیده اید؟ چه حسی به شما دست می‌دهد؟ زندگی در آن‌ها مثل یک رویا است. رویایی که اگر حتی روزی به تحقق برسد نیز شاید باورمان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختن یک ساختمان خوب هم مدت‌ها زمان می‌برد چه برسد به آسمان خراشی به این عظمت! آن‌ها با آخرین تکنولوژی روز ساخته می‌شوند. حالا تصور کنید شما بخواهید به رویای خود با دستانی خالی برسید. بخواهید با کمترین امکانات رویاهای خود را تبدیل به واقعیت کنید. به تنهایی شاید کمی سخت باشد ولی وقتی میلیون‌ها نفر حامی شما شوند همه چیز شدنی‌تر است.
سال هاست استقلال در رویایی شیرین به سر می‌برد. آبی‌ها سال هاست از قهرمانی فاصله گرفته اند و یا هروقت به نظر سازه آن‌ها شبیه به یک خانه مجلل رسیده، کسی تمام آن را خراب کرده است. امسال همه چیز چندان خوش شروع نشد ولی کم کم درحال تبدیل شدن به یک آسمان خراش بود. استراماچونی نه غر زد، نه منت گذاشت. او فقط مثل معماری بود که حس باور را به تک تک مردانش داد. حس به آغوش کشیدن رویایی بزرگ از جنس باور را به آن‌ها داد. معماری که در پی ساختن یک آسمان خراش چشمانش را به روی همه نشدنی‌ها بست و فقط در سکوت به کارش پرداخت. نه به مربی حریف تیکه انداخت و نه از پرداخت نشدن حقوقش حرفی زد. هرچند شاید اگر به فوتبال اروپا بروید، بدیهی ترین چیزی که در آنجا وجود خواهد داشت، پرداخت شدن حقوق هفتگی شما است. چیزی که حق هر فردی است. خود شما تصور کنید دو ماه به سر کار بروید، برای موفقیت یک مجموعه که برایش کار می‌کنید بجنگید ولی بازهم حداقل‌ها برایتان رقم نخورد. چه حسی به شما دست خواهد داد؟ نا امیدی!
استرا و تیمش آنقدر خوب شده بودند که هر از چند گاهی چشم هایمان را می‌بستیم و باز می‌کردیم تا مطمئن شویم همه چیز واقعی است. وقتی چشمانمان را می‌بستیم از ته دل می‌گفتیم " این بار واقعی است یا فقط یک رویای کوتاه دیگر است؟" همه چیز حداقل تا امروز واقعی بود. صدر جدول واقعی بود. استقلال واقعا استقلال بود. استقلال بوی تاج گذاری می‌داد. درنهایت اما انگار همیشه باید پایان تلخ باشد. شلیک دشمنانی که در لباس دوست می‌خندند و دوشنبه دوشنبه می‌کنند این بار به تاج طلایی خورد.
ساعاتی است همش درحال پرسش از خود هستیم که آیا این هم یک رویای کوتاه دیگر بود؟ امیدوارم وقتی فردا عصر و در بازی برابر پیکان بازهم پای تماشای ارتش آبی رنگ نشسته ایم، کنار زمین مرد ایتالیایی را با کرواتش ببینیم که تاج را دوباره بر سر گذاشته است یا شاید هم رویای دیگری بود که گذرا بود....هرچند که خیلی باورکردنی بود....

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • باور می کنید، این یک حشره باشد؟! (عکس)
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد