Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:32:38 GMT

زنده: استراماچونی می‌ماند یا می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۱۲۹

زنده: استراماچونی می‌ماند یا می‌رود؟

خبر فسخ قرارداد یک طرفه از سوی آندره استراماچونی، تمامی خبرهای فوتبالی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، از امروز بعد از ظهر و از زمانی که برای اولین بار خبرگزاری ایرنا اقدام به انتشار نامه فسخ یک‌طرفه سرمربی ایتالیایی استقلال کرد، رسانه های ورزشی و هواداران استقلال به شدت به دنبال اطلاع از اخبار پیرامون این جدایی خبرساز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استراماچونی که در استقلال کارنامه درخشان از خود به جای گذاشته، بعد از سال های طولانی این باشگاه بسیار مورد علاقه هواداران است و خبر جدایی احتمالی او یک خبر معمولی نیست. بلکه مسئله ای است که می‌تواند تاثیراتی بسیار در صحنه فوتبال ایران داشته باشد.

 


۲۳:۴۶ - فرشاد کاس نژاد روزنامه نگار ایران ورزشی به ناامیدی هواداران اشاره و پرسشی را از استراماچونی مطرح کرده است: شما با استقلال ادامه می‌دهید آقای استراماچونی؟

 

 

۲۳:۴۵ - در شرایطی که استراماچونی در دسترس مدیران باشگاه استقلال نیست، آن ها به‌دنبال مذاکره با پاستورلو مدیر برنامه های او هستند.

 

۲۳:۳۰ - روزنامه های ورزشی ایتالیایی همه باهم خبر فسخ قرارداد آندره استراماچونی را پوشش داده اند. منبع اصلی خبر خبرگزاری آنساپ، رسانه دولتی ایتالیایی بوده است که استراماچونی نامه فسخ خود را به آن ها ارسال کرده است.

 

۲۳:۱۰ - در شبکه های اجتماعی جدالی شدید بین هواداران دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس در جریان است. استقلالی ها همچنان از اراده ای بالاتر از باشگاه برای از بین رفتن امیدهای قهرمانی، صحبت می‌کنند. در عین حال پرسپولیسی ها هم با اشاره به موضوع جدایی برانکو، اینطور استدلال می‌کنند که این مسئله (سو مدیریت) در باشگاه پرسپولیس نیز رخ داده و برنامه ریزی شده است. با این حال درصد کمی از هواداران استقلال هستند که این موضوع را قبول کنند.

 

۲۲:۵۳ - باشگاه استقلال در حالی که خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌کرد، با شوکی جدی مواجه شده و همه اخبار تحت تاثیر موضوع استراماچونی قرار گرفته است. مدیران استقلال عقیده دارند باتوجه به این که این مربی با استقلال قراردادی دو ساله منعقد کرده، نمی‌تواند اقدام به فسخ قرارداد کند. باتوجه به این که حتی در موضوع پرداخت ها، مسئله تحریم ها مشکل اصلی برای نشستن پول در حساب استراماچونی بوده است.

 

۲۲:۴۹ - مهدی طاهرخانی روزنامه‌نگار ورزشی در توییتر خود نوشته که با مترجم استراماچونی صحبت کرده و این مربی فردا برای پرواز میلان بلیت تهیه کرده است.

 

۲۲:۴۴ - در حال حاضر و با ورود مقامات ورزشی و سیاسی به موضوع، این امید اندک وجود دارد که استراماچونی پیش از مسابقه مقابل پیکان، به کار خود بازگردد.

 

۲۲:۳۶ - یکی از مدیران باشگاه استقلال امشب به خبرنگار ما گفت: استراماچونی خواهان کاهش یکساله قراردادش با باشگاه استقلال بوده و بعد از عدم اجابت این خواسته از سوی مدیران استقلال، باتوجه به این که دست بالا را در موضوع قرارداد داشته است، اقدام به اسم قرارداد خود با استقلال کرده است.

 

۲۲:۳۱ - در خبرها گفته شده، آندره استراماچونی کشور قطر را برای مقصد آینده خود برگزیده است اما این خبر تنها در حد شایعه و از سوی برخی فعالان حوزه نقل و انتقالات مطرح شده است.

 

۲۲:۲۶ - از هتل المپیک محل اردوی استقلال خبر می‌رسد که جواد زرینچه در مسابقه فردا مقابل پیکان، سرمربی آبی ها خواهد بود.

 

۲۲:۲۲ - گفته می‌شود موبایل سرمربی ایتالیایی در تمام روز خاموش بوده و مسئولان استقلال باوجود تلاش بسیار موفق به برقراری تماس با وی نشده اند.

 

۲۲:۱۹ - هشتگ «استراماچونی بمان» در توییتر داغ شده و هواداران استقلال به دنبال جلب نظر این سرمربی برای ماندن در استقلال هستند.

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • (ویدیو) زیباکلام: ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!