Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@04:46:02 GMT

درخواست هواداران استقلال؛ برگرد استرا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۱۴۹

درخواست هواداران استقلال؛ برگرد استرا

پس از گدشت دو روز از قهر استراماچونی، سرمربی آبی پوشان تهران با انتشار بیانیه‌ای از سمت خود استعفا کرد تا صدرنشین لیگ وارد بحران شود. استراماچونی به دلیل مشکلاتی که برای گرفتن دستمزدش پیش آمد از هدایت آبی‌های تهران استعفا کرد و همین موضوع باعث شد تا هواداران خشمگین و ناراحت استقلال با انتشار هشتگ #comebackstra که از هزار پست گذشت و حسابی در اینستاگرام و توییتر داغ شده، از سرمربی ایتالیایی خود بخواهند برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استراماچونی باشگاه استقلال لیگ برتر استعفای استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟

روزنامه ای با اشاره به کاهش چشمگیر حضور نمازگزاران در نمازجمعه دیروز به امامت کاظم صدیقی این را مطرح کرده چرا نام او همچنان در لیست امامان جمعه تهران قرار دارد؟

به گزارش اعتماد، تصاویر مخابره شده از نماز جمعه روز گذشته تهران هم نشان‌دهنده دیدگاه قشر متدین و مذهبی جامعه نسبت به رخداد‌های اخیر بود. بسیاری از تصاویر نشان می‌داد که صفوف نماز جمعه تهران برخلاف هفته‌های گذشته، خالی‌تر شده بود. تیغه تیز بسیاری از انتقادات متوجه ستاد نماز جمعه کشور بود که علی‌رغم واکنش‌های منفی، باز هم نام کاظم صدیقی را در لیست ائمه جمعه تهران قرار داده بود. برخی تحلیلگران با اشاره به مورد مشابه تخلف فرزندان معاون قوه قضاییه و استعفای این چهره برای نداشتن هر نوع شائبه‌ای در روند رسیدگی به تخلفات فرزندانش، این پرسش را طرح کردند که چرا ستاد نماز جمعه کشور صبر بیشتری در پیش نگرفت تا این‌گونه باعث کاهش رونق نماز جمعه پایتخت نشود.

دیدگاه‌ها درخصوص حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه تهران، در شرایطی همچنان ادامه دارد که پرسش‌های مهمی در برابر ستاد ائمه جمعه قرار دارد. اینکه چرا به‌رغم بازخورد‌های بسیار ماجرای باغ هزار میلیاردی ازگل، باز هم نام کاظم صدیقی را در لیست امام جمعه تهران قرار دادند؟

دیگر خبرها

  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟
  • فوری؛ سرمربی تراکتور استعفا کرد
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • رقت‌انگیز مثل بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس؛ گروگانی به نام فوتبال
  • چرا کاظم صدیقی از مسئولیت خود استعفا نمی‌دهد؟
  • چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • نصرتی با گریه و گله از هواداران تراکتور، استعفا کرد