Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به دنبال تخریب ساختمان خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان و ضرب و جرح یکی از دانشجویان همزمان با روز دانشجو، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ محمدحسین اسماعیلی با بیان اینکه ماموران انتظامی در تحقیقات خود از این پرونده یکی از متهمان را در هنگام تردد در سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند، افزود: این متهم در بازجویی‌های پلیس با اشاره به مخفیگاه دو عامل دیگر این پرونده به اقدامات مجرمانه خود نیز اقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: به تمام کسانی که با اقدامات مخرب، امنیت و آرامش مردم را برهم می‌زنند، هشدار می‌دهیم که پلیس آن‌ها را زیر نظر دارد و در سریع‌ترین زمان دستگیر و به سزای اعمال خود می‌رسند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تخریب خوابگاه دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.

کد خبر 744841

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند