Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به زودی ۱۶ تخت جهت درمان مادران پر خطر در بیمارستان امام رضا (ع) راه‌اندازی خواهد شد‌.

یکی از شاخص‌های بهداشتی میزان مرگ و میر مادر و نوزاد می‌باشد‌️ با توجه به شرایط موجود استان پس از برگزاری جلسات لازم و انجام آموزش‌‌های دوره ای، تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در راستای ارتقاء سلامت مادر و نوزاد گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


️ با حمایت‌های انجام شده معاونت  درمان وزارت اقدامات لازم جهت توسعه و ارتقاء بخش ویژه نوزادان بیمارستان معتضدی انجام شده و بزودی این بخش راه‌اندازی خواهد شد.


️ با پیگیری‌های انجام شده دوره فلوشیپ نوزادان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه‌اندازی خواهَد شد.


 روشنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: در راستای برنامه عملیاتی حوزه مامایی کارگاه‌های تخصصی ویژه متخصصین و پزشکان برگزار گردید️ تمامی افرادی که در بخش‌های نوزادان فعالیت دارند بایستی دوره تخصصی احیای نوزادان را گذرانده باشند.


ا️و گفت:  هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی مرکز استان جهت پذیرش مادران باردار پرخطر از مراکز سطح استان بدون اولویت انجام شده است.


️ بزودی ۱۶ تخت جهت درمان مادران پر خطر در بیمارستان امام رضا(ع) راه‌اندازی خواهد شد‌در تمامی شهرستان‌های استان به LDR با تعداد ۳۶ تخت در حال خدمت رسانی به مادران باردار می‌باشد ارتقاء بخش‌های نوزادان بیمارستان معتضدی به سطح سه انجام شده و بزودی با ۱۲ تخت راه‌اندازی می‌شود.


ا️و گفت:  کارگاه‌های تخصصی احیای ویژه نوزادان برای متخصصین نوزادان و همچنین کارگاه HPV برای پرسنل بخش‌های زایمان برگزار گردیده است️ در حوزه درمان کلیه اقدامات جهت بهبود وضعیت سلامت مادر و نوزاد بطور مستمر انجام خواهد شد و نظارت و پایش‌های لازم نیر انجام خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت درمان علوم پزشکی مرگ و میر نوزادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان

مدیر روابط‌عمومی بیمارستان شریعتی اصفهان از تولد سه‌قلوها در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مجید باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره سه‌قلوهایی که در بیمارستان شریعتی به دنیا آمدند، اظهار کرد: سه‌قلوهایی که در بیمارستان شریعتی به دنیا آمدند، اولین سه‌قلوهای سال ۱۴۰۳ در اصفهان هستند، لازم است بدانیم دو نوزاد از این سه نوزاد در بخش ویژه نوزادان بستری هستند و وضعیت پایداری و مطلوبی دارند، اما قل اول از بیمارستان به همراه مادر خود ترخیص شده است.

وی افزود: در هفته سی‌وچهارم، بارداری مادر حدود ۳۳ ساله این نوزادان با عمل سزارین به دنیا آمدند، وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم است.

مدیر روابط‌عمومی بیمارستان شریعتی با بیان اینکه آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله و کارگر است، تصریح کرد: اقدامات درمانی لازم برای دوقلوها که در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان هستند، رایگان انجام می‌شود، ملیحه خلیلی متخصص زنان و زایمان این سه‌قلوها را متولد کرده است.

باقرزاده با بیان اینکه در اولین بارداری این مادر جوان سه‌قلوها به دنیا آمدند، ادامه داد: این مادر باردار از سن هفت ماهگی به علت فشار خون بالا در بیمارستان بستری شد و نوزادان خود را به دنیا آورد.

کد خبر 745454

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل