Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در صفحه شخصی اینستاگرام خود از دستور ایجاد محدودیت‌های تمرین کلاس‌های ورزش در صورت نیاز برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با انتشار مطلب در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از صدور دستور به روسای هیات‌های ورزشی استان برای ایجاد محدودیت‌های تمرین کلاس‌های ورزش در صورت نیاز برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب آمده است، بدینوسیله به استحضار می‌رساند با توجه به شیوع و پراکندگی آنفولانزا و لزوم پیشگیری آن در مکان‌های ورزشی، ضروری است نسبت به بررسی و شناسایی افراد مبتلا در کلاس‌های تمرینی و در صورت لزوم نسبت به ایجاد محدودیت‌های لازم در برگزاری کلاس‌های تمرینی اقدام لازم معمول شود.

بر اساس این گزارش، روز گذشته نیز با تصمیم شورای سلامت استان گلستان که جلسه اضطراری این شورا با حضور استاندار گلستان برگزار شد، تمامی مدارس و مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های استان گلستان تا نوبت صبح روز سه‌شنبه تعطیل اعلام شد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز اعلام کرد در صورت تشخیص شورای سلامت استان با افزایش روزهای تعطیلی مدارس با هدف حفظ سلامت و بهداشت دانش‌آموزان مخالفتی نداریم و اگر نیاز باشد روزهای بیشتری را تعطیل خواهیم کرد.

احسان گوهری‌راد تاکید کرد: پس از پایان روزهای تعطیل اعلام شده نیز در صورتی که روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها تشخیص به ضرورت موردی مدارس در شهرستان‌ها وجود دارد این اختیار به آنها داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران نیز از اختیار تام روسای دانشگاه‌ها در تعطیلی کلاس‌ها و یا دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: تمامی این تصمیمات و اقدامات برای پیشگیری از شیوع این بیماری است.

عبدالرضا چراغعلی متذکر شد: اما راه اصلی و مهم در این خصوص رعایت بهداشت فردی و توجه به نکات پیشگیرانه‌ای است که دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اعلام می‌کند و در این صورت مشکلی برای هیچ فردی ایجاد نخواهد شد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکنون 20 مورد مرگ مشکوک به آنفولانزا گزارش شده که پس از انجام آزمایش مرگ هفت نفر بر اثر این بیماری تائید، آزمایش سه نفر منفی گزارش شده و پاسخ باقی آزمایش‌ها هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش گلستان تمرین اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟

ساعت ۱۸:۴۵ اولین جلسه تمرینی امسال تیم پرسپولیس در استادیوم کاظمی و با سوت رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار، آغاز شد تا سال جدید برای سرخپوشان استارت بخورد.

نکته مهم اینکه تمرین امروز با حضور هواداران این تیم همراه بود که اغلب آن‌ها را مسافران نوروزی تشکیل می‌دادند و باوجود بسته‌بودن در‌های تمرین، آن‌ها فرصت تماشای عملکرد سرخپوشان را به دست آوردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت حنانوف گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند و البته دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی با هماهنگی باشگاه در این تمرین شرکت نکردند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • پیشگیری از بیماری هاری ارزان و قطعی است ؛ از تحریک سگ و گربه بپرهیزید
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • واکسیناسیون رایگان ۱۴ هزار سگ جهت پیشگیری از هاری
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • ۴ هزار مسافر در گلستان متعهد به بهبود رفتارهای ترافیکی شدند
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟