Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:22:47 GMT

کشاورزی دیگر تابع زمان نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۷۵۰

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: کشاورزی پیشرفته جهشی در صرفه‌جویی زمان و هزینه‌هاست.

اسد عبداللهی در  آیین افتتاح نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی استان بیان کرد: امروزه کشاورزی فقط متکی بر زمین و آب نیست بلکه متکی بر تکنولوژی بوده که علاوه بر کاهش هزینه‌ها موجب افزایش میزان بهره‌وری و حتی تغییر در کارآیی رفتار کشاورز خواهد بود به نحوی که کشاورز محصول بهتر، سالم‌تر و با کیفیت بهتر تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علاوه بر این با بکارگیری تکنولوژی روز در کشاورزی این صنعت دیگر تابع زمان نیست و محصول بهتر در مدت زمان کمتری تولید خواهد شد.

عبداللهی با بیان اینکه کشاورزی پیشرفته جهشی در صرفه‌جویی زمان و هزینه‌هاست، اضافه کرد: با استفاده از تکنولوژی محصولات صرفا خاص و منحصر به فصل خاصی نبوده و به لطف همین صنعت میوه و سبزی فصل تابستان در زمستان نیز به بار خواهد نشست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص اهمیت برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها گفت: برای آشنایی کشاورزان استان با ابزارآلات جدید کشاورزی برگزاری و تداوم این قبیل برنامه‌ها ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از شاغلین استان ما در حوزه کشاورزی فعالیت دارند و تکنولوژی می‌تواند به کشاورزان کمک می‌کند و باید از آن بهره ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

نوبخت اژدری امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

او اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد