Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،‌ سفارت‌های آلمان، فرانسه و انگلیس روز یکشنبه در بیانیه‌ای به مداخله در امور داخلی عراق پرداختند.

به گزارش العربیه، سفارت‌های تروئیکای اروپا با صدور بیانیه‌ای اقدام هر گروه مسلحی را که تحت سیطره دولت عراق قرار ندارد، رد کرد.

در بیانیه تروئیکای اروپا کشتار تظاهرات کنندگان عراقی محکوم شده و این سه کشور خواستار بازخواست عاملان این اقدام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه از «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر مستعفی دولت عراق نیز خواسته شده تا امنیت تظاهرات‌کنندگان عراقی را تضمین کند.

اعتراضات خیابانی در عراق، از ابتدای ماه اکتبر آغاز شده و هر چند با تب و تاب کمتر، اما تاکنون ادامه یافته است. 

تظاهرات که در استان بغداد و حدود ده استان دیگر کم و بیش در جریان بود، رفته رفته کاهش یافته و در چند استان مثل نجف، بغداد و چند شهر دیگر هنوز ادامه دارد. 

هر چند دولت به ریاست عادل عبدالمهدی نُهم آذرماه استعفا کرد، اما تظاهرات و اعتراض‌ها تمام نشد و به شکلی محدودتر در چند نقطه بغداد و چند شهر دیگر مثل نجف ادامه یافته است. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

ده‌ها نفر از معترضین به ادامه جنگ در غزه که خواهان آزادی فوری اسرا هستند، امروز نیز در تل‌آویو تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت در خبری اعلام کرد ده‌ها نفر از تظاهر کنندگان با بستن خیابان مناخیم بگین که منتهی به مقر وزارت جنگ در تل‌آویو است خواستار آزادی اسرا شدند.

به نوشه این رسانه عبری زبان، شماری از خانواده اسرا نیز در میان تظاهر کنندگان حضور دارند و تاکید کردند بعد از آن به سوی مقر سندیکای کارگران اسرائیل (هستدروت) حرکت خواهند کرد.

پیش از این نیز 140 نفر از اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست موجود در غزه در نامه‌ای به رئیس هستدروت خواستار آن شدند از نفوذ و قدرت خود برای فشار جهت بازگردان اعضای خانواده آنها شدند.

از سوی دیگر یک عضو کنست در گفتگو با رادیو اف ام 103 ادعا کرد، در صورتی که مردم بدانند چه درخواست‌‌هایی در مذاکرات مطرح شده، به خود خواهند لرزید.

نتانیاهو؛ آقای شکستاز ویلایی که نتانیاهو در آن پنهان شد، چه می‌دانید؟ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌هافرار از اسرائیل شدت گرفت/ سخنرانی نتانیاهو برای شهرک‌نشینان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • هشدار تهدیدآمیز ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده نگیرید
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود