Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@23:18:02 GMT

پیش بازی شهرخودرو-سپاهان؛ جنگِ صدر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۹۰۹

پیش بازی شهرخودرو-سپاهان؛ جنگِ صدر

جدالی جذاب که چشم همه مدعیان به نتیجه آن است.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته چهاردهم دو تیم سپاهان و شهر خودرو فردا در مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

هفته چهاردهم لیگ برتر
شهر خودرو - سپاهان
دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت 14:30
مشهد - ورزشگاه امام رضا(ع)
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و فرهاد مروجی

پیش بازی

این بازی از اهمیت بالایی نه تنها برای دو تیم بلکه برای سایر مدعیان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی که در بازی فردا پیروز شود وضعیت بهترین در صدر خواهد داشت چرا که دو تیم با اختلاف اندکی نسبت به استقلال صدرنشین قرار دارند و حتی یک بازی نیز نسبت به این تیم آبی پوش کمتر دارند و پیروزی در این بازی و بازی عقب افتاده، آن تیم را در صدر جدول قرار خواهد داد.

از شهر خودرو آغاز خواهیم کرد. تیمی که هفته گذشته برابر استقلال با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد، در 12 بازی اخیر خود پیروزی داشته است، تساوی و شکست. شاگردان یحیی گل محمدی همچنین آمار گل زده و گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با امتیاز 23 در رده دوم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان سپاهان اصفهان تاکنون شکستی را تجربه نکرده است. اصفهانی ها پیروزی داشته اند و تساوی. شاگردان امیر قلعه نویی همچنین آمار گل زده و گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با 22 امتیاز در رده سوم جدول جای دارند.

نشست خبری مربیان دو تیم

یحیی گل محمدی: برابر سپاهان فقط به برد فکر می کنیم؛ بیشتر از هر زمان دیگری به حضور هواداران‌ شهر خودرو نیاز داریم

امیر قلعه نویی: سپاهان می‌تواند الگوی خوبی برای ورزش ما باشد؛ گزینه هدایت تیم ملی نیستم چون بعضی افراد دشمنی شدیدی با من دارند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد

محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت‌های تشخیص خودرو‌های آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آنها آلاینده هوا تشخیص داده شدند.

او افزود: از تعداد کل خودرو‌های آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودرو‌ها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودرو‌های و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از تعداد کل خودرو‌های آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

پذیرا بیان کرد: ۵۱ درصد خودرو‌های آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودرو‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • صدر جدول طلایی شد
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست