Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه نقدی آذر بجای ۲۶ ام، ۶ روز زودتر و ۲۰ آذر به حساب خانوارها واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمد باقر نوبخت یکشنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره به اینکه روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی دولت و روز بیستم هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه نیز حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم تصریح کرد: جمع این ارقام حدود ۳۶ تا ۳۷ هزار میلیارد تومان در ماه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون مالیات نیازمند اصلاح است

قانون مالیات نیازمند اصلاح است و براساس درآمد و خرج خانوار به خانواده ها مالیات یا یارانه تعلق گیرد.

برای مالیات بر درآمد خانوار، با روشی که دنیا عمل می کند عمل و بخشی از تخفیف های مالیاتی را کم خواهیم کرد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده درباره تعلق گرفتن مالیات به هنرمندان عنوان کرد: براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۰۰ هزار هنرمند داریم و متوسط درآمد آنان زیر ۲۰۰ هزار تومان است و شما هنرپیشه های پرآوازه را نبینید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: هنرپیشه های پردرآمد باید مالیات بدهند و در این قانون فعلی این هنرمندان مالیات نمی دهند از اینرو قانون مالیات نیاز به اصلاح دارد.

نوبخت ادامه داد: اگر برای هر خانوار مشخص کنیم که برای هر درآمدی اظهارنامه پر کند و هرچه مخارج معقول را بیاورد و درآمد را از مخارج کم کنیم. در نهایت یا یک خانوار از یک سطح درآمدش بیشتر است که باید مالیات بدهد و یا کمتر است که باید یارانه بگیرد.

وی با بیان اینکه در قانون جدید تدوین شده، مالیاتی راه های فرار مالیاتی بسته شده توضیح داد: با وجود پرداخت میلیاردها تومان از سوی دولت برای بیمه سلامت، مشکلاتی برای مردم و دستگاه ها به وجود آمده است. امروز افراد از دو محل بیمه می شوند یا مربوط به بیمه سلامت هستند یا دفترچه تامین اجتماعی دارند. دانشگاه ها، بیمارستان ها خدمتی ارائه می کنند که توسط سازمان بیمه این خدمات پرداخت می شود و ما امسال و سال گذشته ۱۰۰ درصد سهم بیمه را پرداخت کردیم.

طرح های عمرانی به جد ادامه دارد

به گفته نوبخت، سال آینده ۱۳ سد جدید افتتاح خواهد شد و در مجموع ۳۰ طرح آبرسانی به بهره‌برداری می رسد.

امسال و پارسال ۸۳۶ کیلومتر راه آهن افتتاح کردیم و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر راه آهن دیگر نیز در دو سال آینده افتتاح خواهد شد. همچنین۴۰۰ کیلومتر بزرگراه جدید سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان دیگر برای گازرسانی به روستاها و بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان برق رسانی روستایی اختصاص خواهد یافت.

سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال هزینه کردیم.

رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه یادآور شد: حتی صندوق بین‌المللی پول نیز اعلام کرده است که اقتصاد ایران سال آینده از رکود خارج خواهد شد. در سال آینده ۸ میلیارد دلار از پول فروش نفت را برای واریز به عنوان سهم صندوق توسعه ملی پیش بینی کرده‌ایم.

نوبخت ادامه داد: دولت اکنون ۴ میلیون میلیارد تومان دارایی دارد که در سال آینده قسمتی از منابع بودجه از راه مولدسازی بخشی از این دارایی‌ها تامین و محقق خواهد شد. ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن خودروها در سال آینده در نظر گرفته‌ایم.

لینک کوتاه: asriran.com/002wlQ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت

سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران با مشارکت موسسه مردم نهاد حیدر کرار، ۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش مجموع ۷۰۰میلیون ریال در قالب پویش نوروزی و رمضانی"هلال رحمت" تهیه و بین خانوار‌های کم برخوردار مناطق صعب العبور و عشایری پسکوه این شهرستان توزیع شد.

وی افزود:این طرح با هدف حمایت از معیشت خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در همین راستا از خیرین و داوطلبان هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تقاضا داریم ما را در جهت تحقق این هدف همراهی نمایند. 

علاقه مندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تحویل داده و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ و یا شماره کارت ۶۲۱۹-۸۳۶۶-۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شناسه حساب ۳۰۸۰۱۴۰۲۸۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۰ نزد بانک مرکزی به نام جمعیت هلال احمر و یا شماره گیری کد دستوری #۳*۱۱۲* در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان