Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوومیدانی استان چهار محال و بختیاری به تعطیلی و استفاده نکردن از سالن میلیاردی دوومیدانی بروجن واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سالن دوومیدانی شهدای ورزشکار بروجن در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد اما مورد استفاده قرار نگرفته و تعطیل شده است. این درحالی است که حدود ۱۳ میلیارد تومان هزینه صرف ساخت این سالن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش صمیمی، رئیس هیات استان چهار محال و بختیاری در مورد تعطیلی این سالن به ایسنا گفت: کسی در مورد تعطیلی این سالن چیزی به من نگفته و اطلاعی ندارم. این سالن برای فصل زمستان است و کاری به تابستان ندارد، سالی یک مسابقه هم در آن برگزار می‌شود.

او در این مورد افزود: سالن بروجن از نظر تجهیزات چیزی ندارد و فقط یک سالن است مانع، تشک پرش ارتفاع، تشک پرش با نیزه و وسایل داوری نیاز دارد. متاسفانه در قرارداد با پیمانکار این موارد را ذکر نکردند که خریداری شود در نتیجه اکنون تجهیزات زیادی مورد نیاز است در حالی که بودجه دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری به ۵۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد که آن هم صرف اعزام تیم‌ها می‌شود به همین دلیل اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه وزارت ورزش و جوانان باید این سالن را تجهیز کنند. البته این سالن تعطیل نیست و ورزشکاران در آن تمرین می‌کنند اما اردو و مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود.

صمیمی در مورد وضعیت پیست سالن گفت: پیست سالن از نظر قوانین و مقرارت استاندارد است اما جنس کفپوش آن خوب نیست. هنگام ساخت و تحویل پیست اصلا کسی به هیات اطلاع نداد حتی یک بار هم موقع حضور کارشناس‌ها در سالن نبودیم که ببینیم چکار می‌کنند اما وقتی به سالن رفتیم، متوجه شدیم که پیست اصلا کیفیت لازم را ندارد. فدراسیون در این زمینه مقصر است چون باید کارشناسانش دقت بیشتری می‌کردند همچنین پیمانکار باید کفپوش‌های باکیفیت را به کار می‌برد.

رئیس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری به استفاده تیم‌های مختلف از این سالن اشاره کرد و گفت: تیم دوومیدانی صحرانوردی نوجوانان استان ما که چند روز پیش قهرمان کشور شد در همین سالن بروجن تمرین می‌کرد حتی تیم ملی دوومیدانی بزرگسالان عراق با ما رایزنی کرده است که اردویی ۲۰ روزه در این سالن برگزار کند. نامه درخواست عراق در شورای برون مرزی است و فدراسیون کارهایش را انجام می‌دهد، دبیر هیات ما هم در حال انجام هماهنگی است تا امکانات اولیه مثل مانع و اصلاح چاله پرش را فراهم کند. علاوه بر این قصد داریم که در پایان اردوی عراق یک مسابقه چند جانبه هم در این سالن برگزار کنیم. اینگونه نیست که سالن کلا بدون استفاده باشد.

او در پاسخ به این سوال که برای بهبود وضعیت پیست چه اقدامی انجام می‌دهید؟ اظهار کرد: اکثر پیست‌های ایران همین مشکل را دارند.  پیست یزد هم همین مشکل را دارد و کفپوش آن نازک است و کمی ورزشکاران را اذیت می‌کند. جنس کفپوش‌های کشور به گونه‌ای است که بیشتر استان‌ها مشکل دارند اما این مانعی برای تمرین کردن ورزشکاران نیست.

صمیمی با بیان اینه پیست سالن موج دارد، افزود: این موج به دلیل چسبی است که در پیست استفاده شده است. البته این سالن را هنوز قطعی از پیمانکار تحویل نگرفتند یعنی پیمانکار مجبور است آنجا را درست کند با این وجود این مشکلات مانع از تمرینات نمی‌شود و در حین برگزاری مسابقه شرایط برای همه یکسان است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني بروجن تیم ملی دوومیدانی ليگ دووميداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی

عکس از علی دایی، امین حیایی و یک هوادار زن در پیست اسکی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصویر که در پیست اسکی گرفته شده، دایی و حیایی مثل همیشه به درخواست هوادارانش روی خوش نشان داده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری