Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رند پال» سناتور جمهوریخواه یکشنبه شب در توییتی عربستان سعودی را مسئول اتفاقات تروریستی علیه آمریکا دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش المیادین، پال در توئیتی نوشت: ۱۵ سعودی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱  به ما حمله می کنند. دولت سعودی یک روزنامه نگار آمریکایی را به قتل می رساند. یک خلبان سعودی در دوره آموزشی سه سرباز ما را می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشت: آیا کسی می تواند نقطه مشترک را تشخیص دهد؟ برداشت من این است که زمان توقف فروش تسلیحات و آموزش سعودی ها فرا رسیده است.

پیش از این نیز "مت گیتس" نماینده جمهوریخواه ایالت فلوریدا و سناتور "لیندسی گراهام" گفته بودند پس از اینکه یک شهروند سعودی با تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا باعث کشته شدن تعدادی از کارآموزان در این پایگاه شد، پنتاگون باید موقتاً آموزش نیروهای سعودی را متوقف کند.  

"مارک اسپر" وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه در پی تیراندازی اخیر به یک پایگاه هوایی در فلوریدا، خبر تشدید تدابیر امنیتی در پایگاه‌های این کشور را اعلام کرد.  

سخنان اسپر به حادثه روز جمعه در پایگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا اشاره داشت که در جریان آن، یک شهروند عربستانی این پایگاه را به گلوله بست و بر اثر آن چهار نفر از جمله عامل تیراندازی کشته و هشت تن زخمی شدند.  

وزیر دفاع آمریکا گفت که از مقام‌های ارشد دفاعی آمریکا خواسته است؛ برای همه اقدامات احتیاطی لازم برای تضمین امنیت تأسیسات نظامی این کشور اطمینان کسب کنند. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی

پدافند هوایی کشور بامداد امروز حمله ریزپرنده‌ها را در آسمان اصفهان خنثی کرد و هم اکنون شرایط در اصفهان عادی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش ایسنا، برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور خبر دادند. اخبار غیررسمی در رابطه با حمله موشکی یا پهپادی، تایید نمی‌شود. بر اساس برخی اخبار، پدافند هوایی در چند استان نیز فعال شده است.

یک مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: صدای انفجار امروز در اصفهان مروبط به شلیک پدافند هوایی بوده است.

امیر میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از اصفهان درباره فعالیت توپ‌های پدافند هوایی است.

دیگر خبرها

  • آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟
  • المیادین: ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد
  • المیادین: ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد/ پاسخ‌های ایران با پیامدهایی استراتژیک
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد