Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:54:07 GMT

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۳۵۳

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار می‌شود

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از شرکت به‌پرداخت ملت، سومین رویداد تهران هوشمند با حمایت شرکت به پرداخت ملت به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک ۱۸ و ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز به کار می‌کند.

این شرکت بعنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور حامی این رویداد است که با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، مدیران ارشد شهرداری‌ها، اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها، تنی چند از وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا همراه است، و موضوع مهم و استراتژیک شهر هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی دقیق به گستره همایش نشان می‌دهد؛ رویداد «تهران هوشمند» با تاکید بر نقش داده‌ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند برگزار خواهد شد که برنامه‌های متعددی را دربر می‌گیرد. از سخنرانان این رویداد محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیروز حناچی شهردار تهران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس ملی بنیاد نخبگان و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و همچنین شهریار خلیلی مدیرعامل به پرداخت ملت هستند.

در این راستا شرکت به‌پرداخت ملت با ایجاد امکان ارائه خدمات پرداخت از طریق پایانه های فروشگاهی، برنامه موبایلی سکه، درگاه پرداخت اینترنتی، و... و. تحولات شگرفی را در عرصه پرداخت الکترونیک ایجادکرده است. شرکت به‌پرداخت در کنار ارائه خدمات به مشتریان، درصدد حمایت از شرکت‌های نوظهور در عرصه فناوری مالی است و این رویداد بهترین محل برای حضور این‌گونه افراد مستعد و صاحب ایده‌های نوین برای همکاری با این شرکت بزرگ است.

بر اساس اعلام نشریه معتبر نیلسون ریپورت این شرکت در بین ۱۵۰ شرکت برتر دنیا در عرصه خدمات پرداخت الکترونیک در رتبه پانزدهم دنیا قرار دارد و در خاورمیانه و کشور ما نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

شایان ذکر است نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی با حضور فعالان و بزرگان اصلی شهر هوشمند، سایر مراکز استانی کشور و کلان شهرهای دنیا، کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت استارت‌آپ‌های برتر کشور در زمینه مدیریت شهری از جمله رویدادهای دو روز برپایی این همایش است.

کد خبر 4792318

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک ملت پرداخت الکترونیک نمایشگاه تهران هوشمند همراه اول ایران کیش گروه خودروسازی سایپا کسب و کار طراحی سایت رادیو بین المللی چین فروشگاه اینترنتی گردشگری تخفیف کارت اعتباری بانک ملت سازمان مدیریت صنعتی بلیت هواپیما بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دوره نمایشگاه برنامه ملی آبادیران فرصتی مناسب برای شرکت‌های خلاق فعال در حوزه فعالیت در مناطق کمتر برخوردار است تا به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به مخاطبان بپردازند.


این نمایشگاه به مدت چهار روز و در پنج بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار می‌شود.

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از۲۲ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • برگزاری سومین رویداد بین المللی نوروتاک
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • برگزاری بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
  • جزئیات نمایشگاه کار به میزبانی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد