Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رند پال» سناتور جمهوریخواه یکشنبه شب در توییتی، عربستان سعودی را مسؤول اتفاقات تروریستی علیه آمریکا دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین، پال در صفحه توئیتری خود نوشت: ۱۵ سعودی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به ما حمله می کنند؛ دولت سعودی یک روزنامه نگار آمریکایی را به قتل می رساند؛ یک خلبان سعودی در دوره آموزشی سه سرباز ما را می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آیا کسی می تواند نقطه مشترک را تشخیص دهد؟ برداشت من این است که زمان توقف فروش تسلیحات و آموزش سعودی ها فرا رسیده است.

پیش از این نیز "مت گیتس" نماینده جمهوریخواه ایالت فلوریدا و سناتور "لیندسی گراهام" گفته بودند با توجه به اینکه یک شهروند سعودی با تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا باعث کشته شدن تعدادی از کارآموزان در این پایگاه شد، پنتاگون باید موقتاً آموزش نیروهای سعودی را متوقف کند.

"مارک اسپر" وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه در پی تیراندازی اخیر به یک پایگاه هوایی در فلوریدا، خبر تشدید تدابیر امنیتی در پایگاه‌های این کشور را اعلام کرد.

سخنان اسپر به حادثه روز جمعه در پایگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا اشاره داشت که در جریان آن، یک شهروند عربستانی این پایگاه را به گلوله بست و بر اثر آن چهار نفر از جمله عامل تیراندازی کشته و هشت تن زخمی شدند.

وزیر دفاع آمریکا گفت که از مقام‌های ارشد دفاعی آمریکا خواسته است؛ از همه اقدامات احتیاطی لازم برای تضمین امنیت تأسیسات نظامی این کشور اطمینان حاصل کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران استعفای استراماچونی سناتور جمهوریخواه عربستان آمریکا حوادث تروریستی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران استعفای استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر موسوی: تیراندازی سامانه‌های پدافند هوایی اصفهان به شی مشکوک

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار داشت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضدهوایی به شیء مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 6082385 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امیر موسوی: تیراندازی سامانه‌های پدافند هوایی اصفهان به شی مشکوک
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران