Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با اقدامات موثر امور ورشکستگی قوه قضاییه در طی چند سال گذشته، ۵۰ شرکت ورشکسته احیا و بیش از ۶ هزار کارگر به چرخه تولید بازگشتند. تاریخ انتشار: 07:43 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۰۷۳ حاجعلی مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر رونق تولید عنوان کرد: ورود امور تصفیه به جهت جلوگیری از ورشکستگی صنایع و بیکار شدن بسیاری از کارگران تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه وقتی کارخانه‌ای ورشکسته می‌شود هزینه نگهداری تا زمانی که رای قطعی شود، زیاد است، افزود: به تاسی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال و همچنین تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه براین هستیم تا بجای اینکه شرکت‌های ورشکسته را تعطیل کنیم آن‌ها را احیا کنیم تا دوباره به چرخه تولید بازگردند.

عضو معاون دیوان عالی کشور در ادامه تصریح کرد: دراین رابطه شرکت‌های ورشکسته را در قالب قرار داد بهره برداری و یا اجاره به افراد واجد صلاحیت داده تا از در آمد حاصله اجاره، بخشی از طلب بستانکار‌ها پرداخت شود.
حاجعلی گفت: در طی چندین سال گذشته بیش از ۵۰ شرکت ورشکسته احیا شده و بیش از ۶ هزار کارگری که به واسطه ورشکستگی شغلشان را از دست داده اند به کار خود بازگشته اند.
وی افزود: دربرخی از موارد علاوه براینکه کارخانه‌ای احیا شده، کارگر جدید نیز به آن اضافه شده است.   بیشتر بخوانید: از فعالیت دوباره کارخانه ماشین سازی تبریز تا احیای کارخانه شمش منیزیم فردوس
مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه با اشاره به احیای کارخانه نساجی خامنه از توابع استان آذربایجان شرقی گفت: با احیای این کارخانه ۱۵۰ کارگر جدید جذب شده اند و در سال جاری جزو واحد‌های تولیدی برتر در سطح استان معرفی و نشان و لوح تقدیر دریافت کرده است.
وی افزود: همچنین در کارخانه نساجی سبلان پارچه در اردبیل که اکنون وضعیت بسیار خوبی دارد ۱۰۰ کارگر علاوه بر کارگر‌های موجود به این کارخانه جذب شده اند. شرکت آلومینیوم پارس در شهرستان ساوه از دیگر شرکت‌های ورشکسته است که در حین ورشکستگی ماهانه یک و نیم میلیارد زیان دهی داشت که از طریق این اداره کل احیا و به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است .   وی افزود: در حال حاضر تعداد ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر جذب کار و تعدادی نیز به کارگران این شرکت اضافه  و  به عنوان واحد نمونه موفق به دریافت نشان و لوح تقدیر در استان مرکزی شده است.   بیشتر بخوانید: تقدیر مدیران واحدهای تولیدی از حمایت های دستگاه قضایی انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امور ورشکستگی رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید و بسته بندی ده‌ها تن مربای توت فرنگی در کارخانه (فیلم) فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند