Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:40:54 GMT

بخرکه خوب می «خری»!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۷۷۳

بخرکه خوب می «خری»!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «حسین شریعتمداری» در یادداشتی نوشت:

«رابرت فیسک» روزنامه‌نگار و تحلیلگر معروف روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت»، طی یادداشتی در این روزنامه نوشت؛ در سفر به سوریه، انبار‌ها و تونل‌های زیرزمینی بزرگی را دیده است که انبوهی از تسلیحات در آن ذخیره شده بود و قرار بود از آن‌ها علیه نظام بشار اسد استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیسک می‌نویسد در اسناد مربوط به حمل‌ونقل این تسلیحات با نام «عفت گرنیچ» از ساکنان بوسنی برخورد کرده و برای یافتن او به شهر «نووای تراونیک» در بوسنی سفر کرده است و می‌نویسد او وقتی امضای پای سند‌ها را که در دست من بود مشاهده کرد، انکار را بی‌فایده دید و با صراحت گفت که این امضای من است و اسلحه و مهمات مورد اشاره را از عربستان در بوسنی تحویل گرفته و تحت نظارت یک وزیر سعودی و سه افسر نظامی عربستان برای استفاده مخالفان حکومت سوریه (تروریست‌ها) به منطقه‌ای در ۱۲ مایلی شهر حلب ارسال کرده است. رابرت فیسک از قول این دلال بین‌المللی اسلحه و مهمات می‌نویسد؛ این تسلیحات و تجهیزات نظامی، ابتدا به عربستان و از آنجا به ترکیه و سپس به منطقه‌ای در ۱۲مایلی حلب منتقل شده بود که اکنون با شکست تروریست‌ها و ائتلاف ضد سوری، در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته است.


حالا این بخشی از بیانات امسال رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی (ع) را بخوانید؛


«کشوری در این منطقه و شاید در همه جای دنیا، به بدیِ دولت سعودی من سراغ ندارم؛ دولت سعودی، هم مستبد است، هم دیکتاتور است، هم ظالم است، هم وابسته است، هم فاسد است. برای این دولتِ این جوری، امکانات هسته‌ای فراهم می‌کنند، اعلان کردند که نیروگاه هسته‌ای برایش می‌سازند، اعلان کردند که مراکز تولید موشک برایش درست می‌کنند! آنجا اشکالی ندارد، آنجا، چون وابسته به آن‌ها است، چون متعلّق به آن‌ها است، اشکال ندارد که بسازند. حالا البتّه دارند اعلان می‌کنند، اگر هم بسازند، بنده شخصاً ناراحت نمی‌شوم، چون می‌دانم که این‌ها ان‌شاءالله در دوران نه چندان دوری، به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد».


حالا با این حساب آیا حق مسلم ما نیست که به آل‌سعود بگوئیم؛ بخر که خوب می «خری»!

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بین الملل جنگ سوریه رابرت فیسک خرید اسلحه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آ اس اسپانیا؛ رودریگر مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید از سوی یک روزنامه نگار آلمانی به حمایت و ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم شد.   ماجرا از این قرار است که بازیکن رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار عکسی که انگشت اشاره خود را رو به بالا گرفته است از سوی یک روزنامه نگار آلمانی متهم به حمایت از داعش شده است.   جولیان رایشلت در مورد این عکس نوشته است: این نماد گروه تروریستی داعش است و رودریگر با انتشار این عکس نشان داده است که از حامیان این گروه تروریستی است.   آنتونیو رودریگر در مورد این اتهام گفته است: این نشان دهنده توحید است و این که به یگانگی خدا اشاره دارد و من مسلمان هستم و به این موضوع ایمان دارم و دلیل این کار من فقط همین است و این یک سوء تعبیر است من با تروریست مخالفم و خواستار­صلح و دوستی هستم.

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • عضو کنست: دستاوردهای حماس ده برابر دستاوردهای اسرائیل است
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد
  • روزنامه انگلیسی تلگراف: چرا بریتانیا به قطعنامه آتش بس در غزه رای مثبت داد؟
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • سانسور رسانه‌ای مکمل حیاتی نسل‌کشی در غزه است