Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@16:53:19 GMT

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۸ آذر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۷۹۵

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۸ آذر

خبرگزاری میزان- تشدید تنش میان کره شمالی و آمریکا و تهدید پیونگ یانگ از سوی ترامپ، تعویق نشست پارلمان لبنان برای تشکیل کابینه و انتقاد شدید مقامات آمریکا به حمایت‌های ترامپ از ریاض در حادثه تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته هستند. تاریخ انتشار: 08:14 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۱۵۳

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌هایی که طی ساعات گذشته در جهان به وقوع پیوسته‌اند به شرح زیر است:

*تشدید تنش میان کره شمالی و آمریکا

تنش میان واشنگتن و پیونگ یانگ طی روز‌های اخیر به شدت افزایش یافته و ترامپ پس از آزمایش موشکی روز یکشنبه کره شمالی، بار دیگر این کشور را تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تعویق نشست پارلمان لبنان برای رایزنی درباره تشکیل کابینه

پس از انصراف «سمیر الخطیب» از تشکیل کابینه در لبنان، نشست پارلمان این کشور برای رایزنی در این خصوص، بار دیگر به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۶ آذر سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۷ آذر *انتقاد مقامات آمریکا از موضع ترامپ در قبال تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا

موضع‌گیری «دونالد ترامپ» در قبال تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا و حمایت از عربستان سعودی در جریان این حادثه، انتقاد شدید برخی مقامات آمریکایی را در پی داشته است.

*اف‌بی‌آی تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا را تروریستی اعلام کرد

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) می‌گوید که تیراندازی عضو نیروی هوایی عربستان سعودی در پایگان نظامی «پنساکولا» در فلوریدا را اقدامی تروریستی می‌داند.

*فوران آتش‌فشان در نیوزیلند چند مجروح بر جای گذاشت

مقامات نیوزیلند گزارش دادند که در پی فوران یکی از آتش‌فشان‌های این کشور چندین نفر مجروح شدند.

*احتمال رای‌گیری درباره استیضاح ترامپ طی روز‌های آینده

«جرالد نادلر»، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که رای‌گیری درباره استیضاح ترامپ می‌تواند تا یک هفته آینده انجام شود.

*ادامه آتش سوزی‌ گسترده در جنگل‌های شرق استرالیا

آتش سوزی گسترده در جنگل‌های شرق استرالیا که از مدت‌ها پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد و آتش نشان‌ها تاکنون موفق به مهار آن نشده‌اند.

*اصابت خمپاره به نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد

شبکه المیادین از اصابت خمپاره به نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد و شنیده شدن صدای انفجار در این منطقه خبر داد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهان تحولات بین الملل آمریکا کره شمالی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد