Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@09:34:08 GMT

فریبا نادری از دخترش یارا رونمایی کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۸۲۴

فریبا نادری از دخترش یارا رونمایی کرد +عکس

ساعت24 -فریبا نادری در اینستاگرامش نوشت: عشق در نگاه اول، به واقع ک همان اولین باری است که چشمان زیبایت را در آغوشم دیدم. الهی دور باشی از بلا و نگاه بد. ایشالله همه فرزندان سرزمینم لبخند زیبا روی لبهاشون باشه همیشه. ثبت لحظه از ساقی جان.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری: شلیک مستقیم از خاک ایران به رژیم صهیونیستی منجر به بازدارندگی می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شلیک مستقیم از خاک ایران به رژیم صهیونیستی منجر به بازدارندگی می‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی بداند از این به بعد هر کاری علیه منافع ایران و شهروندان انجام دهد با شلیک مستقیم از خاک ایران مواجه خواهد شد.

احمد نادری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: عملیات وعده صادق در پاسخ به یکسری کنشگری‌های رژیم صهیونیستی در منطقه علیه جریان مقاومت و کشور ما بود. رژیم صهیونیستی ماه‌هاست علیه کشور ما عملیات انجام می‌دهد که عملیات‌های مختلف در سوریه باعث شهادت سرداران و مستشاران ما همچون سردار سید رضی شد. آخرین آن شهادت سردار زاهدی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق بود؛ لذا این واکنش به کنش‌های چند ماهه رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران خیلی خودداری و صبر استراتژیک پیشه کرد و پاسخ نداد اما حمله به کنسولگری ایران یعنی خاک ایران هیچ توجیهی نداشت و ما نباید صبر می‌کردیم و باید اقدامی انجام می‌دادیم که مجددا توازن برقرار می‌شد.

نادری با تاکید بر این‌که عملیات «وعده صادق» اقدام نظامی موفقی بود اظهار کرد: شلیک از خاک ایران به سرزمین اشغالی انجام شد که این اقدام در راستای برقراری توازن بود چون توازن بهم خورده و صهیونیست‌ها احساس کردند هر عملی انجام دهند جمهوری اسلامی ایران به آن پاسخ نمی‌دهد و در تله جنگ افتاده و نمی‌تواند از آن خارج شود. این برآورد اشتباهی بود که جمهوری اسلامی ایران به آن پاسخ داد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سناریوهای مختلفی بعد از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی وجود داشت، تصریح کرد: اولین سناریو شکایت به مجامع بین‌المللی است و پیگیری کامل از این طریق بود. سناریوی دیگر پاسخ توسط جبهه مقاومت و سومین سناریو شلیک مستقیم از خاک ایران بود که این سناریو را فرماندهی کل قوا تایید کردند و به مرحله اجرا در آمد. این سناریو به بازدارندگی منجر می‌شود.

نادری تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند از این به بعد هر غلطی انجام داده و هر کاری علیه منافع جمهوری اسلامی ایران و شهروندان صورت دهند مشابه این اتفاق رخ داده و شلیک مستقیم از خاک ایران می‌شود اگر آمریکا هم بخواهد در این زمینه پایگاه‌ها و تجهیزات نظامی‌اش را در اختیار اسرائیل قرار دهد مقابله می‌کنیم. پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌ها و نیروی مقاومت و نیروهای جمهوری اسلامی ایران هستند پس به هر میزان که کمک کنند ضربه کاری به آنها می‌زنیم.

وی ادامه داد: هر کشوری از منطقه که خاکش را برای کمک به حمله به جمهوری اسلامی ایران در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد با برخورد سخت و خشن ما مواجه خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد گنبد آهنین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بلوف زیادی درباره سامانه پدافندی‌اش می‌زد؛ مدعی بودند که این سامانه به لایه محافظتی برای مقابله با موشک‌های کوتاه برد و راکت‌ها، موشک‌ها و راکت‌های دارای برد متوسط و بلند دارد. آنها اقرار می‌کردند اگر هر جنبنده‌ای در برد کوتاه، متوسط و بلند بجنبد می‌توانند رهگیری کنند که اینگونه نبود.

وی خاطر نشان کرد: البته که متفکران و ژنرال‌های نظامی ما چنین چیزهایی را می‌دانستند این‌که صحبت‌های گفته شده درباره گنبد آهنین افسانه‌ای است و واقعیت ندارد. این حرف‌ها بیشتر پروپاگاندای رژیم صهیونیستی برای ایجاد بازدارندگی و ترس بود حال این‌که موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف تعیین شده اصابت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • (عکس) پست جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • قلعه نادری قشم در معرض نابودی/ میراث فرهنگی کجاست!+ عکس
  • نادری: شلیک مستقیم از خاک ایران به رژیم صهیونیستی منجر به بازدارندگی می‌شود
  • (ویدئو) معاینه دو توله ببر سوماترایی نادری که در باغ وحش به دنیا آمدند
  • مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین معارفه شد
  • معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین
  • «محمودیان» مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین شد
  • توزیع حدود ۶ میلیارد تومان تسهیلات بین عشایر خراسان شمالی