Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:16:30 GMT

پایان تلاش آزادکاران ایران با دو مدال نقره و برنز

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۸۷۳

پایان تلاش آزادکاران ایران با دو مدال نقره و برنز

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه در شهر ولادی قفقاز روسیه برگزار شد و در پایان محمد جواد ابراهیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب عظمت توسکایف از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رستم کاراخانوف از روسیه با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به مغلوب شدن این کشتی گیر روس در دور بعد، داستان از مسابقات حذف شد.

در ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بخان گویگریف قهرمان جهان از روسیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد اما در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کوربان شیرایف از روسیه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب حریف روس خود شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به باتیربک چاکولوف از روسیه را با نتیجه ۲  صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. ابراهیمی در دیدار فینال مقابل ماگومد کوربانوف از کشور روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب و به مدال نقره رسید. در ثانیه های پایانی این مسابقه در یک فعل و انفعال و با بازبینی فیلم، ۲ امتیاز به کشتی گیر روس داده شد و کشتی به نفع وی به پایان رسید. این درحالی بود که کادر فنی و ابراهیمی به این امتیاز معترض بودند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل احمد باتایف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، فروتن از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع  پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد حسن بای رحیم اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به حاضر نشدن آتساماز تبلویف از روسیه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. زارع در این مرحله و در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب باتراز گازایف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

کد خبر 4792578

منبع: مهر

کلیدواژه: كشتي آزاد تورنمنت بين المللي روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران والیبال کشتی آزاد آندره استراماچونی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر والیبال فوتسال تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت

علی فتحی بوکسور اسلامشهری توانست در تورنمنت بین المللی قرقیزستان به مدال نقره دست یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده بود، دوشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف به پایان رسید.

در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به مدال نقره دست یافتند.

در وزن 92 کیلوگرم علی فتحی بوکسور اسلامشهری که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

با این اوصاف تیم ایران با کسب 2 مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کنند.

داستان غیبت موسوی در اردوی بوکس/ سرمایه‌سوزی به سبک فدراسیون

به گزارش تسنیم، تورنمنت بوکس قرقیزستان از 30 فروردین در بیشکک آغاز شد و پنج روز ادامه داشت و تیم ملی بوکس ایران با کسب 2 مدال نقره توسط علی فتحی و میثم قشلاقی و یک برنز روزبه صفری به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!